Nauji „Volkswagen“ planai: kodėl reklamose nuo šiol kalba moteris?

Ar dar prisimenate dyzelgeitą? 2015 metais Jungtinių Amerikos Valstijų aplinkos apsaugos agentūra paskelbė, jog „Volkswagen“ klastojo savo dyzelinių automobilių emisijų duomenis. Užvirė tikras pragaras – tūkstančiai atšauktų automobilių su TDI jėgainėmis, baudos, kritęs „Volkswagen“ akcijų kursas – ir tai tik dalis velniavos. „Volkswagen“ dar tada nusprendė, kad reikės keisti įvaizdį. Dabar tie planai virto kūnu – „Volkswagen“ turi naują logotipą, susikoncentruos į elektromobilių gamybą, o šios markės automobilių reklamose girdėsite tik moterišką balsą. Tik kodėl?
„Moller auto“ naujų automobilių pristatymas
„Moller auto“ naujų automobilių pristatymas / „Moller auto“ nuotr.

Visą marketingo strategiją apimantis „Volkswagen“ įvaizdžio keitimas visa jėga prasidėjo su naujojo ID.3 elektromobilio pristatymu. Kartu toje pačioje Frankfurto automobilių parodoje populiariausia Vokietijos automobilių markė pristatė atnaujintą logotipą, kuris dabar turi ir akustinę versiją. Tuo pat metu paskelbta, kad visose „Volkswagen “ reklamose visame pasaulyje bus girdimas ne vyriškas, o moteriškas balsas. Iš tikrųjų, tik tada žmonės susimąstė ir suprato, kad iki tol „Volkswagen“ reklamose moteriško balso negirdėjome.

Didieji pokyčiai įvyko dar rugsėjį. Naujasis logotipas iki 2020-ųjų vidurio turėtų pasiekti visas šalis, kuriose parduodami „Volkswagen“ automobiliai. Tuo pačiu bus keičiamas ir pagrindinių atstovybių salonų dizainas, kur didesnis dėmesys bus skiriamas žmonėms ir patirtims, o ne stovintiems automobiliams. Kalbant apie logotipą, dabar jį bus galima ne tik pamatyti, bet ir išgirsti.

„Volkswagen“ pirmą kartą įgyvendino akustinio logotipo idėją. Tai – paprasta, elektroninė vos kelių natų melodija, kuri ir anksčiau buvo girdima reklaminių klipų pabaigoje. Skirtumas tas, kad dabar ši melodija tampa garsiniu logotipu, kuris bus naudojamas visur, kur galima sutikti ir įprastą grafinį logotipą. Ją girdėsite ne tik reklaminiuose klipuose, bet ir pačiuose automobiliuose.

Pavyzdys, kaip skamba naujos „Volkswagen“ reklamos:

VIDEO: The all-electric ID. Family | Volkswagen

„Volkswagen“ teigia, kad moteriškas balsas yra švelnesnis, tačiau kartu spinduliuoja pasitikėjimu savimi. Jis taip pat yra raminantis ir šiltas, kai tuo tarpu senas vyriškas balsas buvo rimtas ir šaltas. „Volkswagen“ taip stengsis pasirodyti žaismingesne, ryškesne ir šiltesne kompanija. Svarbiausia, „Volkswagen“ nori būti lengvai atpažįstama, todėl tokios markės tapatybės detalės yra labai svarbios. Savaime aišku, skirtingose šalyse „Volkswagen“ reklamas garsins skirtingos aktorės, tačiau visuomet bus stengiamasi, kad jų klipuose būtų girdimas panašaus tembro ir charakterio balsas.

Ir tai dar ne viskas, ką „Volkswagen“ pakeitė. Nuo šiol reklamose didžiausias dėmesys bus skiriamas ne automobiliams, o žmonėms juose. „Volkswagen“ teigia, kad reklaminės nuotraukos bus spalvingesnės ir mažiau tobulos – jose privalo atsispindėti realistiškos situacijos, o ne studijose sukurti realybėje nesutinkami scenarijai.

Nors pokyčiai iš tikrųjų yra nemenki, moteriškas balsas automobilių reklamose tikriausiai niekam neturėtų užkliūti. Įdomu tai, kad „Volkswagen“ anksčiau naudojo tik vyrišką, o dabar naudos tik moterišką balsą, kai daugelis kitų gamintojų skirtingose reklamose dažnai naudoja skirtingų įgarsintojų balsus. Kol kas „Volkswagen“ pokyčiai atrodo labai pozityvūs, todėl bus įdomu pamatyti, kokį šios markės įvaizdį matysime netolimoje ateityje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų