„VW Type 2“, geriau Jungitnėse Amerikos Valstijose žinomas kaip „VW Bus“, užima ypatingą vietą milijonų žmonių širdyse. Dėžutės formos 1960-ųjų „gėlių galios“ judėjimo ikona vis dar populiari ir šiandien, vis dar galima rasti daugybę nesugadintų pavyzdžių.
Nors daugelis nori ir siekia išsaugoti šio automobilio miklumą, Perry Watkinsas nuėjo kitu keliu, gale įtaisydamas „Rolls-Royce“ reaktyvinį variklį. Rezultatas – 5000 arklio galių (3729 kW).
1958 m. pagamintas „Volkswagen“ autobusas nebuvo pirmas dalykas, kurį P.Watkinsas nusipirko projektui. Pirmuoju pirkiniu tapo 1978 m. „Rolls-Royce Viper 535“ reaktyvinis variklis, kuris kadaise varė „BAC Strikemaster“ lėktuvą.
Kaip rašoma motor1.com, P.Watkinsui prireikė dvejų metų, kol buvo paruoštas reaktyvinis variklis. Norint įdiegti papildomą degiklį prireikė dar pusės metų. Variklio įmontavimas ir kiti darbai truko dar trejus metus. Tad iš viso projektui įgyvendinti prireikė šešerių metų.
Tad šis legendinis automobiliukas su reaktyviniu varikliu iš viso sveria 2 993 kilogramus. Teoriškai jis gali pasiekti net 483 km/val. greitį
P.Watkinsas teigė, kad vaizdas pradeda lietis pasiekus jau 257 km/val. greitį. Suprantama, 50-ies metų furgonas nėra įpratęs prie tokio azarto. Keista, tačiau autobusas vis dar išsaugojo savo originalų variklį, o tai reiškia, kad gatvėse su juo galima važiuoti visiškai legaliai.