Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tokijo automobilių parodoje laukiama trijų „Suzuki“ prototipų

„Suzuki“ markės automobiliai Lietuvoje galbūt ir nėra tokie populiarūs, tačiau kai kuriose rinkose šio gamintojo produktai yra labai populiarūs. Štai Indijoje, „Suzuki“ yra daugiausiai automobilių parduodantis koncernas – 40 proc. naujų mašinų yra būtent šios markės.
„Suzuki Crosshiker“
„Suzuki Crosshiker“ / „Suzuki“ nuotr.


Tuo tarpu gimtojoje Japonijoje per praėjusius metus „Suzuki“ pardavė daugiau automobilių nei „Nissan“. Taigi, gamintojas ir toliau rodo dėmesį rinkoms, kuriose dominuoja kompaktiški automobiliai – Tokijo parodoje bus pristatyti trys skirtingi konceptai: „Crosshiker“, „X-Lander“ ir „Hustler“.

„Suzuki“ nuotr./„Suzuki X-Lander“
„Suzuki“ nuotr./„Suzuki X-Lander“

Pirmasis, „Crosshiker“, yra kompaktiškų krosoverių segmento atstovas – panašų automobilį ši kompanija jau buvo pristačiusi 2011 metais („Regina/G70“). Teigiama, kad vos 810 kg sveriančiame kėbule bus sumontuotas 1,0 litro, trijų cilindrų motoras.

„X-Lander“ – kiek toliau nuo realybės. Atvirą stogą turintis visureigis gaus visų varančiųjų ratų važiuoklę ir 1,3 litro variklį, kuris veikdamas kartu su elektros motoru galią į abi ašis siųs per automatinę transmisiją. Didelė provėža, labai grubaus rašto padangos ir lyg iš ateities laiko mašina atkeliavęs kėbulas su atviru stogu verčia abejoti serijinės tokio modelio versijos atsiradimu. Tikėtina, kad pastaruoju atveju, kėbulo linijos būtų smarkiai pakoreguotos.

„Hustler“ – „Suzuki“ indėlis į „kei-car“ segmentą, kuriame automobilių variklių dydis ribojamas iki 0,66 litro, o visiems šios klasės modeliams Japonijoje taikomos didelės lengvatos. Gamintojas teigia, kad šis „krosoveris“ bus skirtas aktyvų gyvenimo būdą mėgstantiems vairuotojams.

Kartu su savo dukterinėmis įmonėmis, „Suzuki“ per 2012 metus visame pasaulyje pardavė daugiau automobilių nei „Dodge“, BMW ir „Subaru“ kartu sudėjus.

„Suzuki“ nuotr./„Suzuki Hustler“
„Suzuki“ nuotr./„Suzuki Hustler“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs