Tuo tarpu gimtojoje Japonijoje per praėjusius metus „Suzuki“ pardavė daugiau automobilių nei „Nissan“. Taigi, gamintojas ir toliau rodo dėmesį rinkoms, kuriose dominuoja kompaktiški automobiliai – Tokijo parodoje bus pristatyti trys skirtingi konceptai: „Crosshiker“, „X-Lander“ ir „Hustler“.
Pirmasis, „Crosshiker“, yra kompaktiškų krosoverių segmento atstovas – panašų automobilį ši kompanija jau buvo pristačiusi 2011 metais („Regina/G70“). Teigiama, kad vos 810 kg sveriančiame kėbule bus sumontuotas 1,0 litro, trijų cilindrų motoras.
„X-Lander“ – kiek toliau nuo realybės. Atvirą stogą turintis visureigis gaus visų varančiųjų ratų važiuoklę ir 1,3 litro variklį, kuris veikdamas kartu su elektros motoru galią į abi ašis siųs per automatinę transmisiją. Didelė provėža, labai grubaus rašto padangos ir lyg iš ateities laiko mašina atkeliavęs kėbulas su atviru stogu verčia abejoti serijinės tokio modelio versijos atsiradimu. Tikėtina, kad pastaruoju atveju, kėbulo linijos būtų smarkiai pakoreguotos.
„Hustler“ – „Suzuki“ indėlis į „kei-car“ segmentą, kuriame automobilių variklių dydis ribojamas iki 0,66 litro, o visiems šios klasės modeliams Japonijoje taikomos didelės lengvatos. Gamintojas teigia, kad šis „krosoveris“ bus skirtas aktyvų gyvenimo būdą mėgstantiems vairuotojams.
Kartu su savo dukterinėmis įmonėmis, „Suzuki“ per 2012 metus visame pasaulyje pardavė daugiau automobilių nei „Dodge“, BMW ir „Subaru“ kartu sudėjus.