Praktiškiems pirkėjams įdomiausias būtų parodoje demonstruojamas naujas septynvietis visureigis „Mazda CX-8“, kuriame montuojamas patobulintas, švarus „SKYACTIV-D 2.2“ dyzelinis variklis. Deja, šis modelis bus skirtas tik Japonijos rinkai – tenykščiai vartotojai CX-8 galės įsigyti kitų metų gruodį.
Gryną MMC dizaino viziją reprezentuojantis antrasis „Mazda“ prototipas apibrėžia naujos kartos „Mazda" automobilių išvaizdos tendencijas.
„SKYACTIV-X“ yra pirmasis komercinis benzininis galios agregatas, degiojo mišinio uždegimui kameroje naudojantis ne žvakės kibirkštį, o slėgio degimo kameroje sukeltą degiojo mišinio temperatūros šuolio efektą. Panašiu principu veikia dyzeliniai varikliai.
Lankytojams bus parodyta ir speciali „Mazda MX-5“ versija „Red Top“. Pavadinimas ne veltui susijęs su raudona spalva – akis traukia tamsiai raudona automobilio išorė ir rausvos odos sėdynių apmušalai.
Šių metų rugpjūtį MMC paskelbė „Zoom 2030“ – ilgalaikę tvarios plėtros viziją, sukurtą atsižvelgiant į sparčiai besikeičiančią automobilių pramonę ir skirtą padėti įveikti iššūkius, su kuriais ateityje susidurs visuomenė ir Žemės planeta. Vizijos pagrindiniu akcentu tapo naujos kartos benzininis variklis „SKYACTIV-X“, kurio technologija leidžia reikšmingai pagerinti degalų ekonomiją.
Tarptautinė automobilių paroda Tokijuje vyks spalio 28 – lapkričio 5 dienomis.