Šie beveik neribotas galimybes rinktis turintys žmonės geriausiu 2016 metų automobiliu išrinko rinkoje šį mėnesį pasirodysiantį „Ford Focus RS“.
Anot žurnalistų, naujos kartos „Focus RS“ savyje sutalpina maksimalų kiekį aštrių vairavimo pojūčių.
„Focus RS“ turi kaip tik tiek ir kaip tik tai, ko reikia. Jis toli lenkia kitų kategorijų laimėtojus, be kita ko, kainuojančius dešimt kartų daugiau", – sakė Charlie Turner, „Top Gear“ vyriausiasis redaktorius.
Kompaktiškas hečbekas turi „EcoBoost“ šeimos 2,3 litro darbinio tūrio turbininį variklį, generuojantį net 350 AG. Galinga jėgainė ir visi keturi varantieji ratai „Focus RS“ leidžia iki 100 km/h įsibėgėti vos per 4,7 sekundės.
Įsibėgėjimas nėra svarbiausias tokio tipo automobiliui – RS valdymo tikslumas ir posūkio įveikimo greitis, kaip teigia jį išbandžiusieji, yra stulbinantys.
Tačiau įsibėgėjimas nėra svarbiausias tokio tipo automobiliui – RS valdymo tikslumas ir posūkio įveikimo greitis, kaip teigia jį išbandžiusieji, yra stulbinantys. „Ford Focus RS“ turi kelis nustatomus važiavimo režimus, įskaitant ir „Drift mode“, kuris leidžia automobilį valdyti kontroliuojant slydimą šonu.
Pirmieji laimingieji, suskubę užsisakyti „karštąjį hečbeką“ ir sumokėję apie 30 tūkstančių Anglijos svarų jau atsiima pirmuosius automobilius iš salonų, Lietuvoje „Focus RS“ debiutuos šio mėnesio pabaigoje.
„RS ypatingas tuo, kad jis jungią individualumą su praktiškumu bei yra prieinamos kainos. Iš tiesų, turime naują herojų“, – sakė C. Turneris.
„Ford Focus RS“ yra vienas iš 12 naujų sportinių modelių, kuriuos „Ford“ planuoja pristatyti pasaulio rinkoms iki 2020 metų.