TOP10 perkamiausių elektromobilių Europoje sąrašas – be „Tesla“: ką labiausiai graibstė europiečiai?

Pagal „JATO Dynamics“ duomenis, Europos automobilių pardavimai 2020 m. spalio mėn., palyginti su praėjusiais metais, sumažėjo 7 proc. iki 1,13 mln. automobilių. Tačiau visų elektromobilių pardavimai per metus išaugo trigubai.
„Volkswagen ID.3“
„Volkswagen ID.3“ / Gamintojo nuotr.

Elektrinių ir hibridinių automobilių pardavimai per metus padidėjo 153% iki 302 587. Visiškai elektrinių automobilių pardavimai per metus padidėjo 197 proc. iki 71 800. Iš kurių „Volkswagen Group“ užima 29 proc. elektromobilių segmento.

Spalio mėnesį Europoje perkamiausiu elektromobiliu buvo naujasis „Volkswagen ID.3“ (10 590 vnt. ES ir 10 475 vnt. 20-tyje Europos valstybių). Neseniai šis automobilis gavo Lietuvos „Metų automobilis 2021“ titulą.

Geriausiai parduodamų trejetuke taip pat yra „Renault ZOE“ (9778 vnt.) ir „Hyundai Kona Electric“ (5261 vnt.). Bet šiame sąraše nėra nė vieno „Tesla“ modelio, įskaitant „Tesla Model 3“.

TOP10 perkamiausių elektromobilių Europoje 2020 m. spalio mėn. 20-tyje Europos valstybių:

  • Volkswagen ID.3 – 10 475 vnt.
  • Renault Zoe – 9778 vnt.
  • Hyundai Kona Electric – 5261 vnt.
  • Kia Niro – 3868 vnt.
  • Peugeot 208 – 3757 vnt.
  • Smart Fortwo – 2839 vnt.
  • BMW i3 – 2744 vnt.
  • Opel Corsa – 2616 vnt.
  • Mini Hatch – 2432 vnt.
  • Nissan Leaf – 2247 vnt.

„Volkswagen ID.3“ yra dar vienas pavyzdys, kaip kasdien auga poreikis konkurencingiems ir stilingiems elektromobiliams. „Volkswagen Group“ labai sparčiai vejasi kitus elektromobilių gamintojus, iš dalies dėl augančių elektromobilių pardavimo ir poreikio Šiaurės ir Vidurio Europoje“, – teigia „JATO Dynamics“ pasaulinis analitikas Felipe Munozas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis