„Toyota“ yra viena iš tų kompanijų, kurios kalba apie tai, kad elektrifikacija vyksta per greitai. Tai nėra naudinga nei automobilių gamintojams, nei elektros tiekėjams. „Toyota“ vadovų teigimu, tai nėra naudinga ir vartotojams, nes vidaus degimo variklių technologijos sparčiai pinga, o staigus perėjimas prie elektromobilių gali stipriai apkarpyti pigiausių automobilių sektorių.
Bet „Toyota“ nepamiršta aplinkosaugos argumentų. „Toyota“ yra viena iš pagrindinių hibridinių automobilių plėtros pradininkių. Be to, „Toyota Mirai“ yra garsiausias vandenilinis automobilis pasaulyje. „Tesla“ vadovas pastarąjį siekį anksčiau pašiepė, sakydamas, kad vandenilinis transportas yra kvailystė, bet „Toyota“ užsispyrusiai laikosi savo.
Shigeki Terashi, „Toyota“ viceprezidentas ir vienas iš vadovų, atsakydamas į investuotojų klausimus teigė, kad net 2050-aisiais hibridiniai ir vandeniliniai automobiliai tebebus aktualūs. Kitaip tariant, su vidaus degimo varikliais automobiliuose neatsisveikinsime dar 30 metų!
Terashi tuomet dar pakartojo, kad baterijoms reikalingų žaliavų gavyba ir elementų gamyba nėra labai žalia - šiuos procesus vienas iš „Toyota“ vadovų palygino su vidaus degimo variklių tarša. Tai nėra pirmas kartas, kai „Toyota“ atstovai niekina baterijas naudojančius elektromobilius. Tiesa, tyrimai rodo, kad net jei į skaičiavimus įtrauksime žaliavų gavybą ir baterijų gamybą, elektromobiliai yra nepalyginamai švaresni už automobilius su vidaus degimo varikliais.
Praeitais metais „Toyota“ paskelbė, kad greitins elektrifikaciją. Tačiau tas strategijos pasikeitimas greičiausiai yra susijęs su besikeičiančiais reikalavimais. Automobiliai su vidaus degimo varikliais greitai nebebus laukiami Europoje. Ir „Toyota“ turės prisitaikyti, net jei jos vadovai norėtų po 30 metų gaminti hibridus ir vandenilinius automobilius.