Oficialiai tokia Didžiosios Britanijos rinkos pertvarka dar nepaskelbta, tačiau beveik nėra jokių abejonių, jog tai, kada bus oficialiai pranešta apie programą „Road to Zero“, tėra tik laiko klausimas. Šitoks sprendimas, įsitikinę britų valdžios atstovai, padėtų šaliai kovoti su aplinkos tarša.
Automobilių gamintojams tai kur kas skaudesnė tema. Tony Walkeris, „Toyota“ Didžiojoje Britanijoje vadovas, akcentavo, kad reikalavimas, jog nauji automobiliai galėtų elektra nuvažiuoti 80 km, yra „ne protingas, o neapgalvotas“, praneša „Autoexpress.co.uk“.
Iš tinklo įkraunami hibridai, panašu, bus patobulinti taip, kad įveiktų reikalaujamą atstumą, mat jau dabar elektra jie gali nuvažiuoti apie 50 km. Visgi hibridai, kurių baterijos įkraunamos naudojant kinetinę energiją, tokie kaip įprasti „Toyota Prius“ modeliai, vargu ar pajėgs vien elektra nuvažiuoti reikalaujamą atstumą.
„Hibridai, kuriuos gaminame šiandien, tokie kaip „Prius“ ar „CH-R“, negali vien tik elektra nuvažiuoti 80 km. Tam, kad jie galėtų tą padaryti, turėsime keisti technologiją – paversti juos įkraunamais iš tinklo. Tai gerokai pabrangins automobilius“, – sakė T.Walkeris, anot kurio, naujovės gali reikšti tai, kad pirkėjai negalės įsigyti šiandien įprastų modelių.
Didėsiančios išlaidos susijusios su elektromobiliams ir iš tinklo įkraunamiems hibridams naudojamomis baterijomis. T.Walkeris nusistebėjo, kad negi sprendimą priimsianti britų valdžia yra tokia tikra, jog baterijos pigs.
„Kaip jūs galite būti tikri tuo, ko nežinome net mes?“ – klausė jis.