„Toyota“ ir „Lexus“ atstovai džiaugiasi rekordiniais hibridinių modelių pardavimais – 1 iš 3 „TME“ parduodamų automobilių – hibridas. 2016 metais Europoje parduota 295 000 hibridinių automobilių – tai sudaro net 41 proc. augimą, lyginant su praėjusiais metais, ir 32 proc. visų „TME“ pardavimų. Naujas „TME“ tikslas – 50 proc. vien hibridinių modelių pardavimų iki 2020 m.
Tikime, jog kiti metai bus nemažiau sėkmingi, nes juos pasitinkame su dviem naujais ir itin geidžiamais modeliais
Lietuvoje parduota 683 „Toyota“ automobiliais daugiau nei praėjusiais metais ir net 27 proc. visų parduotų automobilių – hibridai. „Populiariausių „Toyota“ modelių trejetukas – „Toyota Auris“, atsinaujinęs „RAV 4“ ir „Avensis“.
„Tikime, jog kiti metai bus nemažiau sėkmingi, nes juos pasitinkame su dviem naujais ir itin geidžiamais modeliais – miesto visureigiu „Toyota C-HR“ ir komerciniu automobiliu „Toyota Proace“, kurį nuo šiol galima pasirinkti net iš 11 skirtingų modifikacijų“, – pasakojo „Toyota“ ir „Lexus“ atstovybės „Mototoja“ pardavimo departamento vadovas Gintaras Sudaras.
Geriausius iki šiol pardavimų rezultatus parodė ir „Lexus“ – 2016 metais pardavimai Europoje pakilo 16,5 proc., parduota 74 300 „Lexus“ automobilių. Per paskutinius 3 metus „Lexus“ pardavimai Europoje išaugo daugiau nei 70 proc. „Toyota Motor Europe“ tikslas – iki 2020 metų pasiekti 100 000 parduotų „Lexus“ skaičių per metus.
2016 metais mūsų šalyje parduotas rekordiškas kiekis „Lexus“ automobilių – 29 proc. daugiau nei praėjusiais metais, paskutinį kartą tokie rezultatai buvo tik 2007 m.
Didžiausią įtaką tam turėjo itin populiarūs „Lexus“ miesto visureigių modeliai, kurie sudarė daugiau nei 77 proc. visų „Lexus“ pardavimų. Taip pat išaugo sedanų paklausa, 2016 metais „Lexus GS“ modelį įsigijo dvigubai daugiau pirkėjų nei praėjusiais metais.
Kaip ir Europos pardavimuose, taip ir Lietuvoje dominuoja hibridiniai modeliai – jau antrus metus iš eilės sudarantys net 90 proc. visų parduodamų automobilių.
„Hibridinių automobilių populiarumą didina socialinė aplinka, kurioje gyvename, besikeičiantis žmonių gyvenimo stilius. Klientams vis aktualesnis tampa socialinės atsakomybės aspektas, todėl jie vis rečiau renkasi dyzelinu varomus automobilius. Sumažėjo ir vidutinės automobilių ridos (lyginant 2008 – 2010 metus) – dauguma klientų kasdien važiuoja pakankamai nedidelius atstumus – tokiomis sąlygomis ypatingai efektyvus tampa hibridinis automobilis“, – pasakojo G.Sudaras.