Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Toyota“ išrinko geriausią šių metų savo atstovą Lietuvoje

Prestižinis „Ichiban“ ženklas, kuris kasmet būna įteikiamas už geriausią „Toyota“ klientų aptarnavimą, Lietuvoje vėl atiteko UAB „Tokvila“. Tai yra jau trečias kartas, kai bendrovė sulaukia tokio įvertinimo, rašoma kompa-nijos pranešime spaudai.
Koncepcinis „Toyota FT-1“
Koncepcinis „Toyota FT-1“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Esame labai laimingi, kad mūsų darbas ir pastangos buvo pastebėti ir įvertinti. Tai svarbu visai įmonės komandai, kurios didelė dalis čia dirba jau daugelį metų. Šis ap-dovanojimas, manau, yra dar vienas įrodymas, kad sausį, švenčiant įmonės 20-metį, mūsų valdybos pirmininko Petro Ignoto duotas pažadas ir toliu siekti tik ge-riausių rezultatų nebuvo atsitiktinis“, – sužinojęs apie skirtą apdovanojimą sakė „Tokvilos“ generalinis direktorius Algimantas Purauskas.

Jo vadovaujama įmonė „Ichiban“ apdovanojimą taip pat yra gavusi 2010 ir 2013 metais. O naujausio, 2014 metų ženklo, įteikimo ceremonija įvyks birželio mėn. Ka-nuose (Prancūzijoje).

„Ichiban“ apdovanojimas yra pereinamasis, todėl įmonė juo džiaugtis gali vienerius metus. Jį turinti bendrovė laikoma geriausiu „Toyota“ atstovu šalyje, kuris užtikrina aukščiausios kokybės klientų aptarnavimą, tiek parduodant automobilius, tiek ir at-liekant jų techninį aptarnavimą. Be to, šis ženklas rodo, kad „Toyota“ automobiliais prekiaujanti įmonė palaiko itin glaudžius santykius su savo klientais.

„Ichiban“ japonų kalboje reiškia „pirmas“. Tai svarbiausias „Toyota“ apdovanojimas, kuris skiriamas tik kokybiškiausią ir geriausią aptarnavimą teikiančioms atstovybėms Europoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos