„Toyota“ paaiškino, kodėl neprisijungė prie COP26 įsipareigojimo dėl nulinių emisijų

„Toyota“ trečiadienį gynė savo sprendimą neprisijungti prie įsipareigojimo dėl nulinių išmetamųjų teršalų emisijų, pasiūlyto Jungtinių Tautų klimato kaitos konferencijoje (COP26), pareikšdama, kad dėl bendrovės pasaulinio verslo pobūdžio tokio įsipareigojimo įgyvendinimas būtų „sudėtingas“.
"Toyota"
"Toyota" / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 COP26 „Toyota“

„Ford“, „Mercedes-Benz“, „General Motors“ ir „Volvo Cars“ yra tarp tų automobilių gamintojų, kurios pasižadėjo „siekti iki 2035 metų ar anksčiau pasiekti 100 proc. nulinę emisiją naujų automobilių ir lengvųjų krovininių transporto priemonių pardavimuose pirmaujančiose rinkose“.

Įvairios nacionalinės ir vietos valdžios institucijos, įmonės ir transporto sektoriaus investuotojai taip pat pasirašė politinį dokumentą, kurį Didžioji Britanija paskelbė prieš prasidedant viršūnių susitikimui Glazge.

Visgi „Toyota“ – didžiausia pasaulyje automobilių gamintoja – nepasirašė įsipareigojimo.

Sąraše taip pat nėra „Volkswagen“, „Hyundai-Kia“, „Stellantis“ ir „Renault“ / „Nissan“ aljanso.

Trečiadienį duodamas interviu naujienų agentūrai AFP, „Toyota ZEV Factory“ – koncerno nulinės emisijos automobilių padalinio – generalinis direktorius Kohei Yoshida teigė, kad yra „daug būdų, kaip pasiekti neutralumą anglies dioksido atžvilgiu“ ir be susitarimo.

„Labai svarbu įsitikinti, kad atsižvelgsime į visas šalis ir regionus, skirtingas aplinkas ir skirtingas vietas“, – kalbėjo bendrovės atstovas.

Besivystančiose šalyse, pavyzdžiui, Afrikos ir Lotynų Amerikos šalyse, elektrinių, baterijomis ir kuro elementų varomų transporto priemonių infrastruktūrai sukurti prireiks laiko, paaiškino K.Yoshida.

„Toyota“ savo pareiškime nurodė, kad bendrovei „šiuo metu sunku įsipareigoti laikytis bendro pareiškimo“.

Tačiau K.Yoshida pabrėžė, kad įmonė gerbia COP26 diskusijas.

„Svarbiau už bendrą pareiškimą yra tai, kad kiekvienas dalyvis priimtų iššūkius ir stengtųsi dėti pastangas siekti neutralumo anglies dioksido atžvilgiu“, – pridūrė jis.

Japonijos įmonė, kuri praėjusią savaitę padidino metinio pelno prognozę, rugsėjį pareiškė, kad iki 2030 metų investuos 1,5 trln. jenų (13,2 mlrd. JAV dolerių) į elektrinių ir hibridinių automobilių baterijų gamybą.

Taip pat ji pirmoji sukūrė vandeniliu varomas transporto priemones.

COP26 įsipareigojimas dėl automobilių išmetamųjų teršalų įpareigoja vyriausybes siekti, kad po 2040 metų – ir ne vėliau kaip po 2035 metų pirmaujančiose rinkose – būtų parduodami tik visiškai netaršūs nauji automobiliai bei lengvieji krovininiai automobiliai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis