Nors Ženevoje „Toyota“ stende ne viena naujiena, pavyzdžiui, trečios kartos „Auris“ modelis, taip pat atnaujintas miesto mažylis „Aygo“, visgi visiška žvaigždė – naujoji „Toyota Supra“.
Tiesa, premjera ne visiškai tokia, kokios tikėjosi ženklo gerbėjai. „Gazoo Racing“ etiketę prie pavadinimo gavęs modelis turi išplatintą kėbulą, yra itin žemas, apginkluotas sportinėmis padangomis, milžinišku galiniu aptaku ir difuzorium. O vairuotojo vietą saugo sportiniai saugos lankai.
„Taip, kol kas turime tik tokį modelį. Šiandien labai daug kas klausia, ar turėsime ir paprastą, gatvėms skirtą, versiją“, – juokėsi „Toyota“ atstovai Ženevoje.
Pasak ženklo atstovų, kol kas stende – tik koncepcinis modelis, demonstruojantis, ką reiškia „Toyota“ posakis „fun to drive“ (angl. smagu vairuoti). Visgi tiesa ta, kad gatvei skirta versija taip pat bus. Tik kada ir už kiek pinigų – niekas nežino.
Dešimtmečius lauktą modelį „Toyota“ ėmėsi kurti sukirtusi rankomis su BMW. Sportinio automobilio genai buvo patikrinti Niurburgringo lenktynių trasoje ir aplink, tikina maskuojamąja plėvele uždangstytą bandomą automobilį matę liudinininkai.
Kurdami sportinius automobilius BMW ir „Toyota“ dirbo drauge nuo 2012 m.
Tad kol „Toyota“ gerbėjai džiūgauja dėl atgimusio „Supra“ vardo, BMW ženklo mėgėjai gali paganyti akis į naują Z4 modelį. Tačiau kitaip nei Japonijos automobilių gamintojos atveju, bavarai didelių staigmenų nepateikė.
Naujasis Z4 turi kietą atidengiamą stogą, o variklių ir įrangos gama pasiskolinta iš jau esamų modelių.