Palyginti su 2020-aisiais, „Toyota“ automobilių paklausa Jungtinėse Valstijose išaugo maždaug 10 proc. iki 2,3 mln, tuo tarpu GM – krito beveik 13 proc. iki 2,2 milijono.
GM JAV automobilių rinkoje pirmavo nuo 1931-ųjų, rodo „Automotive News“ duomenys.
„Toyota“ sėkmę didžiąja dalimi nulėmė jos sprendimas iš anksto apsirūpinti lustais automobilių elektroninei įrangai, sukaupti jų atsargas prieš prasidedant pasaulinei deficito krizei. Japonijos automobilių pramonės milžinė pirmoji skyrė ypatingą dėmesį automobilių paklausos JAV būsimam atgavimui, rašo „The Wall Street Journal“.
Kita vertus, „Toyota“ vadovybė nesitiki išlaikyti lyderystę Amerikos rinkoje.
„Kad būtų aišku, tai nebuvo mūsų tikslas, ir netikime, kad tai tęsis ilgą laiką“, – sakė „Toyota North America“ vyresnysis viceprezidentas Jackas Hollisas.
Rinkos tyrimų kompanijos „J.D. Power“ duomenimis, 2021-aisiais JAV nupirkta beveik 15 mln. automobilių – tik šiek tiek daugiau nei 2020 metais, tačiau gerokai mažiau nei vidutiniškai per ankstesnius penkerius metus kasmet – 17 milijonų.