Naujasis „Prius“ modelis bus varomas dviejų litrų, keturių cilindrų darbo tūrio varikliu, kurio galingumas kartu su hibridine jėgaine sieks net 220 arklio galių. Įdomu tai, kad ankstesnės, ketvirtos kartos „Prius“ turėjo 1,8 litro variklį ir buvo beveik šimtu arklio galių silpnesnis.
Naujasis „Prius“ bus įkraunamas iš tinklo, turės ir didesnę bateriją, kurios talpa nuo 8,8 kw išaugo iki 13,6 kw. Tokie parametrai gamintojui leidžia deklaruoti per pusę ilgesnį nuvažiuojamą atstumą nei ankstesnės kartos modelyje. Dar viena opcija – automobilyje galės būti naudojamos saulės baterijos, kurioms vieta numatyta stoge.
Naujasis „Prius“ ne tik techniškai pranašesnis už pirmtakus, bet ir pasižymi gerokai subtilesnėmis kėbulo linijomis. Jei iki šiol praktiškai visi „Prius“ modeliai sulaukdavo replikų dėl savo išvaizdos, tai penktosios kartos modelis jau atrodo kur kas patraukliau ir šiuolaikiškiau – automobilis žemesnis, trumpesnis ir platesnis, tačiau turi kiek ilgesnę ratų bazę. Visiškai naujų bruožų atsirado ir automobilio salone. Jame galima rasti užuominų į krosoverio „bZ4X“ stilių.
Kol kas gamintojas nenurodo, kada naujasis „Prius“ pasirodys „Toyota“ atstovybėse ir kokia bus jo kaina Europos šalyse.