„Toyota“ rugsėjį sumažins gamybą 40 proc. dėl pasaulinio lustų trūkumo

„Toyota“ rugsėjį sumažins automobilių gamybą 40 proc. dėl pasaulinio lustų trūkumo poveikio jos tiekimo grandinėms, ketvirtadienį pranešė Japonijos dienraštis „Nikkei“.
Toyota Corolla Hybrid
Toyota Corolla Hybrid / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 „Toyota“ Gamyba

Didžiausia pasaulyje automobilių gamintoja kitą mėnesį planavo pagaminti beveik 900 tūkst. automobilių, tačiau dabar šis tikslas sumažintas iki maždaug 500 tūkst., pranešė „Nikkei“, nenurodydamas šaltinių.

Pasak „Nikkei“, koronaviruso delta atmainos plitimas Pietryčių Azijoje taip pat turėjo įtakos „Toyota“ automobilių dalių tiekimo grandinėms.

„Toyota“ kol kas nepateikė savo komentarų.

Japonų milžinės konkurentės taip pat buvo priverstos sulėtinti arba laikinai stabdyti gamybą dėl lustų trūkumo.

Lustai yra būtini šiuolaikinių automobilių elektronikos sistemose, o nuo praėjusių metų pabaigos visame pasaulyje juntamas jų trūkumas.

Prasidėjus pandemijai, automobilių gamintojos sumažino užsakymų skaičių, todėl lustų įmonės ėmė tiekti savo gaminius plataus vartojimo elektronikos gamintojoms, kai namuose priversti likti žmonės ėmė naudoti daugiau tokios įrangos, tuo tarpu automobilių gamintojos atsidūrė sunkioje padėtyje atsigavus transporto priemonių paklausai.

Nuo kito mėnesio pradžios „Toyota“ sustabdys veiklą keliose Japonijos gamyklose ir sumažins gamybą Šiaurės Amerikoje, Kinijoje ir Europoje, pranešė „Nikkei“.

Lustų krizė ir kitos tiekimo grandinių problemos jau kelis kartus privertė „Toyota“ trumpam sustabdyti gamybą gamyklose Japonijose.

Kiek anksčiau šį mėnesį bendrovė pranešė apie rekordinį pirmojo ketvirčio grynąjį pelną, o didelius pardavimus paskatino atsigavimas po koronaviruso krizės.

Pasirodžius „Nikkei“ pranešimui ketvirtadienį, „Toyota“ akcijos atpigo 4,42 proc. iki 9 295 jenų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis