„Toyota“ vadovas: dėl elektromobilių formuojasi „burbulas“

Didžiausios Japonijoje ir vienos didžiausių pasaulyje automobilių gamintojos „Toyota Motor Corp.“ vadovo Akio Toyoda manymu, pasaulyje formuojasi „burbulas“ dėl elektromobilių, jų skatintojams ignoruojant CO2 emisijos papildomoje elektros gamyboje faktorių, taip pat ir valstybių išlaidas pereiti prie elektrinių transporto priemonių.
Akio Toyoda
Akio Toyoda / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

A.Toyoda, kurį cituoja Japonijos žiniasklaida, pabrėžė, jog jo šalis šią vasarą būtų likusi be elektros, jei visi šalies keliuose riedantys automobiliai būtų buvę elektriniai, o infrastruktūra eksploatuoti tik elektrines transporto priemones Japonijai kainuotų 14-37 trln. jenų (111-293 mlrd. eurų).

„Ar politikai, aiškindami, kad būtina atsikratyti visų benzinu varomų automobilių, supranta, ką jie kalba?“ – sakė A.Toyoda kasmetinėje Japonijos automobilių gamintojų asociacijos konferencijoje.

Jo žodžiais, pernelyg skubotas benzininių automobilių atsisakymas „sužlugdys dabartinį automobilių gamintojų verslo modelį, sunaikins milijonus darbo vietų“.

„Tokiai šaliai kaip Japonija, kur didžioji dalis elektros energijos pagaminama deginant anglį ar dujas, perėjimas prie elektrinių transporto priemonių aplinkai nepadės. Dabartinėje situacijoje, kuo daugiau elektrinių transporto priemonių pagaminsime, tuo dėl jų eksploatavimo bus blogiau dėl anglies dvideginio emisijos“, – pabrėžė jis.

Be to, anot A.Toyodos, elektromobiliai ne kiekvienam vartotojui gali būti tiek neprieinami, tiek ir nepriimtini.

Šio mėnesio pradžioje Japonijos žiniasklaida skelbė, jog vyriausybė netrukus ketina pranešti apie ketinimus nuo 2035 metų uždrausti naujų benzininių transporto priemonių pasiūlą, bet neribojant hibridinių automobilių pardavimus.

Tačiau jokio oficialaus pranešimo dėl šių planų iki šiol nebuvo, o Japonijos ekonomikos, prekybos ir pramonės ministerija pripažino, kad sprendimo kol kas nėra, rašo „The Wall Street Journal“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis