09 12

„Toyota“ žada elektromobilių revoliuciją: paskelbė, kada pasiūlys kietojo būvio baterijas

Tokia „Toyota“ plėtros kryptis reiškia, kad Japonijos gamintojai hibridinių automobilių nebelaikys pačiais svarbiausiais, jų palaipsniui atsisakys. „Toyota“ žada perversmą, kurio pasieks pasiūlydama rinkai naujos technologijos baterijas: greitai įkraunamas, nebijančias temperatūros pokyčių.
„Lexus RZ 450e“
„Lexus RZ 450e“ / Gamintojo nuotr.

Kietojo būvio baterijos turi daugybę privalumų. Vienas iš jų – energetinis tankis. Todėl, „Toyota“ atstovų teigimu, pirmieji elektromobiliai su naujos kartos baterijomis nuvažiuos 1100 km, o įkrovai pakaks 10 minučių.

„Toyota“ vyriausiasis technologijų direktorius Hiroki Nakajima neseniai atskleidė, kad bendrovė atrado naują medžiagą, kuri padeda išspręsti kietojo būvio akumuliatoriaus ilgaamžiškumo problemą.

Kietojo būvio baterijos jau seniai daugelio gamintojų vadinamos EV ateitimi. Tačiau jų masinės gamybos pradžios data vis atidėliojama. Ne vienas gamintojas teigė, kad kol kas išbando šią naują technologiją, bet ji yra per brangi. Todėl ieškoma būdų, kaip sumažinti kaštus.

Skirtingai nuo tradicinių ličio jonų baterijų, kietojo būvio baterijose naudojamas kietas elektrolitas, kuris sumažina perkaitimo riziką ir padidina saugumą. Be to, tokios baterijos efektyvesnės žiemą, nes jų neveikia temperatūros pokyčiai.

Kada tikėtis elektromobilių su kietojo būvio baterijomis?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis