Trečiadienio vakarą Vilniuje pristatytas atnaujintas „Range Rover Evoque“

Vilniuje, oficialaus „Land Rover“ automobilių atstovo Lietuvoje „Inchcape Motors“ salone, trečiadienio vakarą buvo prisatytas atnaujintas „Range Rover Evoque“. Prieš porą metų pasirodęs nedidelis visureigis iš karto tapo tokių automobilių stiliaus ikona, o dabar britai nusprendė pristatyti atnaujinta modelį.
„Range Rover Evoque“ pristatymas „Inchcape“ salone
„Range Rover Evoque“ pristatymas „Inchcape“ salone / Dariaus Jakubausko nuotr.

Atnaujintas jis tik sąlyginai – „Evoque“ išorė praktiškai nepakito, tačiau modelis patobulėjo technologine prasme. Gamintojas teigia, kad dėka naujesnių variklių vidutinės degalų sąnaudos buvo sumažintos 11,4 proc., o CO2 emisija – 9,5 proc. Priedo, naujasis „Evoque“ tapo pirmuoju serijiniu automobiliu pasaulyje, turinčiu 9 laipsnių automatinę pavarų dėžę.

Atnaujintas „Evoque“ turės kiek kitokios konstrukcijos, komfortiškesnę važiuoklę bei keletą naujų pagalbinių saugumo sistemų. Viena jų – „Active Driveline“ – „Land Rover“ ypač didžiuojasi. Apie ją ir kitas rašoma kompanijos pranešime spaudai, kurį rasite žemiau.

Kaip papildoma įranga siūloma „Active Driveline“ sistema yra pirmoji tokio tipo keturių varančiųjų ratų technologija, kuri leidžia pagal važiavimo sąlygas valdyti degalų sąnaudas ir ratams perduodamą galią. Sistema seka automobilio dinaminius rodiklius ir automaiškai aktyvuoja visų varančiųjų ratų pavarą vos per 300 milisekundžių, kai tik to prireikia. “Active Driveline” sistemą taip pat sudaro aktyvi sukimo momento valdymo technologija su elektoriniu diferencialu (e-Diff), kurių tarpusavio veikimas užtikrina optimalų galios paskirstymą ir sukibimą su kelio danga. „Active Driveline“ sistema bus siūloma su Si4 benzininiais varikliais.

Tuo tarp „Torque Vectoring“ sistema galima su visais gamoje esančiais varikliais. Ji leidžia dar tiksliau valdyti sukimo momenta kiekvienam ratui, užtikrinant stabilumą ir saugumą kelyje. Ši technologija suderinama tiek su standartinėmis EVOQUE sistemomis, tiek su Si4 versijomis turinčiomis „Active Driveline“ sistemą.

2014-ųjų modeliuose ženkliai papildyta pagalbinių vairuotojo sistemų gama – atrasite daug naujų technologijų, tokių kaip: „Park Exit“ – automatiškai išvaranti automobilį iš paralelios parkavimo vietos, „Perpendicular Park“ sistema leidžianti automatiškai centruoti automobillį laisvoje parkavimo vietoje, artėjančių transporto priemonių ir kliūčių aptikimo važiuojant atbuline eiga sistemos, eismo juostos plaikymo sistema, kelio ženklų atpažinimo sistema bei brąstos nustatymo technologijos.

Visiškai nauja „Land Rover InControlTM“ automobilio sąsajos sistema, kurią galima pasirinkti kaip papildomą įrangą, turi dvi svarbiausias saugumo funkcijas: „InControlTM Remote“ bei „InControlTM Secure“.

„InControlTM Remote“ automatikškai aktyvuoja skubios pagalbos skambutį, kuriuo pagalbos tarnyboms pranešamos automobilio koordinatės, avarinio įvykio vietoje. Sistemą galima aktyvuoti rankiniu būdų, paspaudus mygtuką paslėptą višutinėje priekinės konsolės dalyje (taip apsaugant nuo netyčinio aktyvavimo). Taip pat su sistema sujungtas dar vienas mygtukas, kuris susietas su „Land Rover Assistance“ tarnyba suteikiančia papildomą techninę pagalbą.

„InControlTM Secure“ leidžia sekti automobilį jei jis buvo pavogtas. Vagystės atveju aktyvuojama tylioji signalizacija, kuri informuoja saugos centrą. Pastarasis perduoda reikiamą informaciją apei automobilį vietinėms saugos tarnyboms. Ši sistema užtikrina atitikimą pažangiausiam „Thatcham Category 6“ saugumo standartui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų