Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2021 03 10 /11:50

Trečios kartos krosoverio „Nissan Qashqai“ premjera: didesnis, prabangesnis, bet ir brangesnis

Kovo 10 d. 11 val. ryto visose Baltijos šalyse tuo pat metu įvyko trečios kartos krosoverio „Nissan Qashqai“ premjera.
Trečios kartos „Nissan Qashqai“ pristatymas Vilniuje
Trečios kartos „Nissan Qashqai“ pristatymas Vilniuje / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

Vilniuje naujasis „Nissan Qashqai“ nedideliam žurnalistų ratui parodytas „Fakto auto“ atstovybėje.

„Qashqai“ yra šios automobilių klasės pionierius. „Nissan“ atstovas Baltijos šalims Henri Daum prisimena, kad 2007 m., kai pasirodė pirmoji „Nissan Qashqai“ karta, daugelis vairuotojų net gerai nesuprato, kas tai per automobilis. Bent pusė pirmaisiais metai qashqai pirkdavo kaip visureigius, su 4x4 sistema. Tačiau ilgainiui tapo madingas krosoverio segmentas: paaukštinto priekine ašimi varomo pakankamai erdvaus ir patogaus šeimos automobilio.

Tad nieko nuostabaus, kad po „Qashqai“ atsiradimo (jau parduota 3 mln. automobilių) pasipylė visų gamintojų krosoveriai, kartais dar vadinami „miesto visureigiais“. O tai - viso labo paaukštintas hečbekas.

Kas naujo trečios kartos „Qashqai“?

Automobilis tapo dar erdvesnis, ilgesnis, aukštesnis. Jo galinės durys atsidaro gerokai plačiau (85 laipsnių kampu). Skaitmeninis skydelis, 20 colių ratai, naujas eksterjeras ir interjeras, nuo šiol jau šildomas vairas (ne tik priekinis stiklas), pasirenkamos masažinės sėdynės, vėl sugrįžusi 4x4 pavara su važiavimo režimais purvui ir sniegui – tai tik nedaugelis svarbių naujovių.

Tačiau bazinė kaina, neslepia gamintojai, bus šiek tiek didesnė, nes technologijos kainuoja.

Tačiau didžiausias proveržis – „Nissan“ jėgainės. Pirmiausiai Lietuvą pasieks modeliai su 1,3 l „mild hybrid“ jėgainėmis, leidžiančiomis mažinti degalų sąnaudas. Kitąmet mūsų rinkoje atsiras „Qashqai“ su E-Pover varikliais, kurie „Nissan“ yra strategiškai svarbūs.

Kalbant apie pirmuosius modelius, kurie pasieks mūsų rinką, 1,3 litro benzininis variklis siūlomas dviejų pajėgumų: 138 AG su mechanine pavarų dėže ir priekinių varančiųjų ratų versija bei 156 AG „Xtronic“ su priekinių arba keturių varančiųjų ratų versija.

VIDEO: Interviu: kuo ypatingas trečiosios kartos „Nissan Qashqai“

1,3 litro benzininis variklis iš esmės atnaujintas, kad jį būtų galima poruoti su nedideliu generatoriumi ir ličio baterija. Tai – vadinamoji mild-hybrid sistema.

„e-POWER“ sistema – tai vidaus degimo variklis, kuris veikia generatoriaus principu. Tokiu atveju automobilis varomas elektros energija. Ši technologija, pristatyta Ženevos automobilių parodoje prieš dvejus metus, leidžia išvengti energijos nuostolių, nes elektros jėgainės yra našesnės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų