15min jau rašė apie sovietinio „džipo“ UAZ 469, vadinamojo „Hunter“, atgimimą.
Dabar Uljanovsko gamykla žada atnaujinti autobusiuko UAZ 452 gamybą. Sovietmečiu šios markės padidinto pravažumo autobusiukais važinėdavo milicija ir „Greitosios pagalbos“ brigados, ypač kaimo vietovėse. Autobusiukas nėra labai patogus, per duobes smarkiai krato, tačiau būdavo vertinamas dėl visų keturių varančiųjų ratų pavaros.
Tiesa, atnaujinto „batono“ (kai kas vadindavo ir „krokodilu“) išorė nelabai pasikeitė. Gamintojai sėdynes pakeitė patogesnėmis, netgi šildomomis ir reguliuojamomis. Kai kuriuose modeliuose įrengtas netgi papildomas šildytuvas keleiviams, o po magnetola – dėžutė pirštinėms. Rusiškuose UAZ automobiliuose iki šiol tokių elementarių patogumų nebuvo.
Rusiškuose UAZ automobiliuose iki šiol tokių elementarių patogumų nebuvo.
UAZ 452 pradėtas gaminti Uljanovske 1965 m. Nuo 1985 m. pasirodė atnaujinti modeliai, pažymėti indeksais 3303, 3741 ir kt.
Tik 2011 m. kai kurie modeliai pradėti gaminti su vairo stiprintuvu, ABS, saugos diržais, Euro 4 standartus atitinkančiu varikliu.
UAZ – viena iš nedaugelio Rusijos gamyklų, kurios gamybiniai pajėgumai 2015 m. sumažėjo labai nežymiai, lyginant su 2014 m. Kitų gamintojų našumas dėl krizės krito iki 30 proc.