Devintajame-dešimtajame 20 amžiaus dešimtmetyje kupė žanras buvo labai populiarus. „Mitsubishi Eclipse“, „Ford Probe“, „Mazda MX-6“, „Peugeot 406 Coupé“ ir daugybė kitų visai gražių, bet ne „Porsche“ brangumo automobilių, regis, užtvindė rinką ir plakatais nuklojo vaikų miegamųjų sienas. Bet „Opel Calibra“ tarp jų vis tiek atrodo išskirtinis ir turi tai patvirtinantį rekordą.
Aptakioji „Calibra“
1988 metais „Opel“ pradėjo gaminti pirmos kartos „Vectra“, kuris pakeitė atgyvenusį „Ascona“ modelį. „Ascona“ turėjo savo kupė, žinomą „Manta“ vardu. Taigi, turint omenyje tuo metu labai išpopuliarėjusius kupė, „General Motors“ priėmė logišką sprendimą, kad „Vectra A“ privalo turėti savo kupė.
„Calibra“ dizainą sukūrė amerikietis Wayneas Cherry ir vokietis Erhardas Schnellas. Jie iš karto susikoncentravo į aerodinamiką – 1989 metais pristatyta „Opel Calibra“ iki pat 1999 metų buvo aptakiausias serijinės gamybos automobilis pasaulyje. Pasiekti tai nebuvo lengva, nes „Vectra A“ kėbulas toli gražu nėra toks aptakus.