Kompanija liepos 11-ąją informavo 100 autonominių automobilių operatorių, važinėjusių su savavaldžiais automobiliais ir stebėjusiais jų veiklą, kad jų darbo vietos naikinamos. Nuo pat kovo, kai „Uber“ sustabdė autonominių automobilių testus po mirtinos avarijos, šiems vairuotojams buvo mokamos algos, nors dirbti jiems nebereikėjo.
„The Verge“ skelbia, kad „Uber“ planuose – 55 naujos darbo vietos žmonėms, kurių pareigos apibūdinamos kaip „Misijos specialistas“. Šie žmonės savavaldžius automobilius bandys ir viešo naudojimo keliuose, ir uždarose trasose. Anot „Uber“ atstovų, šioms pozicijoms reikės daugiau techninių žinių nei kad buvo reikalaujama iš iki šiol dirbusių operatorių.
„Uber“ iki pat dabar uždaruose bandymų poligonuose bandė savavaldžius automobilius, tad nauji misijų specialistai bus ugdomi vadovaujantis dabartiniais bandymų protokolais. Atleidžiamiems darbuotojams, teigiama, bus teikiama pirmenybė, jei šie kandidatuotų į naujas darbo vietas.
15min rašė, kad Arizonoje kovą buvo partrenkta netikėtai į kelią išėjusi pėsčioji. Moteris tamsoje kirto kelią neleistinoje vietoje, tačiau tyrimas parodė, kad automobilis, turėjęs pamatyti kliūtį, šią suprato kaip „klaidingą signalą“ ir nepradėjo automatiškai stabdyti. Operatorius, buvęs tuo metu prie vairo, lemtingą akimirką taip pat nežiūrėjo į kelią – buvo nuleidęs akis į išmanųjį telefoną.