„Ši nauja mūsų veikla nėra precedentas Lietuvoje, todėl įstatyminė bazė jau rengiama. Kadangi valdžios atstovai taip pat ne kartą pasisakė, jog nemato reikšmingų teisinių kliūčių pavėžėjimo veiklai, informavę juos apie savo ketinimus, nusprendėme pristatyti pilotinį projektą“ – sako „eTaksi“ vadovas Andrius Norkaitis.
„eTaksi“ veiks kaip iškvietimų valdymo operatorius ir užims tarpininko vaidmenį tarp keleivio ir užsidirbti norinčio vairuotojo.
Reikalavimai pavežėjams panašūs kaip ir „Uber“: vairuotojas turi turėti ne mažesnį nei 3 metų stažą, jam nuosavybes teise ar pagal nuomos sutartį leidžiama valdyti ne senesnį nei 12 metų automobilį. „eTaksi“ partneriai turės pateikti dokumentus, patvirtinančius, jog nebuvo teisti ir grubiai nepažeidė Kelių eismo taisyklių. Pavėžėjimo paslaugas jie galės teikti įregistravę individualią veiklą ir sudarę sutartį su „eTaksi“.
Pavežėjai už priimtą užsakymą „eTaksi“ mokės fiksuotą 58 euro centų mokestį. Įmonės atstovų teigimu, tai yra apie 10 proc. vidutinės taksi kelionės kainos Vilniuje. „eTaksi“ nuo šios sumos taip pat sumokės PVM, todėl vairuotojui tuo rūpintis papildomai nereikės.
„eTaksi“ šiandien yra didžiausią el. iškvietimų kiekį Lietuvoje apdorojanti sistema, kuria naudojasi daugiau nei 150 tūkst. vartotojų.
Artimiausiu metu „eTAKSI“ programėlės lange vartotojai tarp vežėjų matys dar dvi grupes – „eDrivers X“ (ne senesni nei 5 metų automobiliai) ir „eDrivers Pop“ (6-12 metų automobiliai). Keleivis galės pats pasirinkti, kokio senumo automobiliu nori važiuoti ir telefono ekrane stebėti, kaip jis atvažiuoja.
Vežimo kaina bus apskaičiuojama naudojant GPS ir „eTaksi“ sistemą. Apmokėjimas – grynaisiais pinigais arba kortele, jeigu vairuotojas įsigys jas nuskaitantį aparatą.
Čia yra didžiausias „eTaksi“ sistemos skirtumas nuo „Uber“. Pastarosios kelionėse grynieji pinigai neegzistuoja – klientai po kelionių gauna sąskaitas, kurias apmoka internetu.