„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Volvo“ žino, kaip senas sunkvežimių detales paversti naujomis

Automobilis su 300-400 tūkstančių kilometrų rida jau yra, sakykime, patyręs ir daug iš jo tikėtis tikriausiai jau nebeverta. Technika dėvisi. O sunkvežimiai, kurie dirba pačiomis įvairiausiomis sąlygomis, dažnai priartėja prie milijono kilometrų ridos ar net ją stipriai peržengia. Susidėvėjusios detalės yra perdirbamos, tačiau tai galima padaryti keliais būdais. „Volvo“ siūlo joms grąžinti naują gyvenimą.
„Volvo“ sunkvežimis
„Volvo“ sunkvežimis / „Volvo“ nuotr.

„Volvo Trucks“ surenka įvairias susidėvėjusias detales – variklius, transmisijas, dalelių filtrus. Jos atkeliauja į specialią gamyklą, kur yra identifikuojamos ir patikrinamos. Tos, kurias atgaivinti jau neįmanoma, keliauja į metalo laužą. O kitos išgyvena tikrą atgimimą.

Esmė tame, kad visas mazgas susidėvi retai. Didžiuliai sunkvežimių varikliai pasiduoda po sąlyginai nedidelių gedimų, kuriuos taisyti tiesiog per brangu. Nebūna taip, kad vienu metu susidėvėtų visos cilindrų sienelės, visi vožtuvai, visi stūmoklių žiedai. Tai reiškia, kad perdirbimui atiduodami varikliai, kurie turi daug vis dar naudoti tinkamų komponentų. Ir „Volvo Trucks“ nori sumažinti tų išmetamų gerų daiktų skaičių.

Taigi, į pergaminimo centrus atkeliavę mazgai yra visiškai išardomi. Mechanikai pakeičia tik susidėvėjusius komponentus. Viskas kruopščiai patikrinama ir išvaloma. Galiausiai, toks atgimęs sunkvežimio komponentas dar yra ir nudažomas, kad atrodytų kaip naujas. O kodėl ne? Tokios „Volvo Trucks“ detalės privalo atitikti naujiems komponentams keliamus reikalavimus. Ir gamintojas jam taiko tokią pat garantiją kaip ir visiškai naujiems produktams.

„Volvo Trucks“ nėra pirmoji kompanija, siūlanti tokią paslaugą. Tačiau skirtumas tas, kas dažniausiai tuo užsiima ne sunkvežimių gamintojai. „Volvo“ atgaivina tai, ką „Volvo“ pagamino, todėl galutiniam produktui taikomi itin aukšti kokybės standartai.

Rezultatas? Naujam gyvenimui prikeliama net 85 proc. susidėvėjusių mazgų komponentų. Lyginant su naujų detalių gamyba, taip sutaupoma 80 proc. energijos. Ji įprastai būtų sunaudota liejant ir ruošiant naujas detales. Galiausiai, tokios atgaivintos detalės yra pigesnės ir joms taikoma tokia pati garantija, todėl tai yra patrauklus pasirinkimas ir sunkvežimius valdančioms bendrovėms.

Automobilių pramonė stengiasi sumažinti savo poveikį gamtai. Seniai pastebėjote, kaip stengiamasi populiarinti ekologiškas mašinas, tačiau tuo pat metu privalo švarėti ir automobilių gamyba. Norint pasiekti gamtai draugiškiausią efektą, į automobilių taršą būtina žiūrėti viso jų gyvenimo ciklo metu – nuo gamybos, eksploatacijos ir remonto, iki perdirbimo.

VIDEO: Volvo Trucks - How returned cores are given a new life as Volvo Reman (remanufactured parts)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“