Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Už poliarinio rato dirbanti žavi švedė nebijo 35 laipsnių speigo

Jei aklai tikėtume stereotipais, tai visi sunkiasvorių vairuotojai turėtų būti rūstaus veido vyrai, gyvenime matę ir šilto, ir šalto. Nors realybėje jau nieko nestebina sunkvežimių aikštelėje iš sunkiasvorio kabinų iššokančios žavios vairuotojos-merginos.
Moa Gustafsson
Moa Gustafsson

Na, tai nėra masinis reiškinys, bet pasaulis keičiasi. Vairuotojų pasaulis – taipogi. O kaip gi su sunkiasvorių vilkikų kūrėjais ir bandytojais? Čia pluša irgi ne tik vyriškiai.

Siūlome jums susipažinti su žavia švede Moa Gustafsson. Iš pirmo žvilgsnio būtų sunku patikėti, kad ši kukli šiaurietiškų bruožų blondinė yra „Scania“ kompanijos inžinierė-bandytoja. Ir ji dirba ne gamyklos laboratorijoje, o snieguotoje šiaurinėje Švedijoje, kur žiemomis spaudžia 35-ių laipsnių ir didesnis šaltukas, rašo trucker.lt.

Prie poliarinio rato esančioje „Scania“ tyrimų bazėje sunkvežimiai ir jų komponentai bandomi realiomis ir atšiauriomis sąlygomis. Sunkiasvoriai po savo ratais čia vynioja tūkstančius kilometrų sniegu ir ledu padengtų kelių, o kabinoje įsikūrusi Moa Gustafson stebi aparatūrą, testuoja sunkvežimių elektronikos komponentų darbą. Visą dieną kelyje, visą dieną šiaurėje. Jūsų dėmesiui siūlome labai trumpą filmuką apie inžinierės-bandytojos darbą arktinėse platumose.

VIDEO: #WeScania Moa Gustafsson

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?