Šių, įdomių transporto priemonių istorija prasidėjo praėjusio amžiaus pabaigoje, kai po 1980-ųjų metų Olimpinių žaidynių tapo būtina modernizuoti kilnojamas televizijos stotis. 1983-ais buvo sukurtas modelis „Magnolija 83“, skirtas keturių pagrindinių ir vienos reportažinės kameros darbui. Iš pradžių buvo galvota tam naudoti autobusą LiAZ 5932, tačiau suomių įmonė „Ajokki O.Y.“ pasiūlė praktiškesnį variantą, kuriam buvo naudojama KAMAZ 53213 važiuoklė.
Šios stotys buvo kuriamos taip – KAMAZ važiuoklės keliaudavo iš Naberežnyi Čelny į Ajokki gamyklą esančią Tamperėje, kur buvo montuojamas kėbulas. Tuomet surinktas modelis keliaudavo į Lietuvą, į „Televizinės technikos“ gamyklą, kur buvo montuojama vidaus įranga. Įdomu tai, kad skirtingi „Magnolijų“ egzemplioriai skyrėsi tarpusavyje.
Taip pat buvo dvi modelių versijos – pagrindinė (prailginta) ir pagalbinė (trumpa). Pagrindinė versija turėjo krovinių skyrių, garso režisieriaus, vaizdo režisieriaus ir inžinierių salonus. Įrangą maitino kintamos įtampos 380 V tinklas ir sumontuotas dyzelinis generatorius. „KAMAZ Ajokki“ buvo gaminami iki 1992-ųjų, tad šiandien jų dar galima rasti visai neblogos būklės, rašo Trucker.