Tai vienas iš dviejų F1, kurie buvo sukurti patobulinus „McLaren LM“. Jo techninės charakteristikos tokios pat, kaip šešių F1 LM modelių, sukurtų norint pagerbti F1 GTR, kuris 1995 m. laimėjo 24 valandų „Le Mans“ lenktynes.
Šis F1 turi perrinktą 6,1 l darbinio tūrio V12 formos variklį, turintį 680 AG, o tai yra keliasdešimt AG daugiau nei originaliame variklyje. Įmontavus didesnį radiatorių patobulinta ir aušinimo sistema. Taip pat pakeistas ir prietaisų skydelis.
Automobilis buvo nudažytas žalio aksomo spalva, o jo salonas komponuotas iš dviejų tonų kreminės spalvos elementų. Visgi, norėdamas automobilį patobulinti, buvęs savininkas jį perdažė oranžine („Brilliant Orange Metallic“) spalva, o vidų aptraukė „Mongolia“ oda su „Alcantara“ intarpais. Taip pat buvo pakeisti priekiniai žibintai, sumontuoti didesni, 18 colių ratai bei pridėtos apdailos su daugiau oro angų, sumontuotas ir didelis galinis aptakas.
Šio modelio standartinė įranga taip pat geresnė nei LM. Mat šiame F1 įrengta palydovinė navigacija, geresnis oro kondicionierius, nauja garso įranga bei moderni automobilio užvedimo sistema.
Šis „F1“ yra pripažintas vienu geriausių kada nors pagamintų F1 modelių, o jo kūrėjo Gordono Murrayaus autografą galima rasti prie užvedimo mygtuko. Šiuo metu aukcionas neskelbia pradinės automobilio kainos, tačiau žinant, kad 2015 m. jis buvo parduotas už 13,75 mln. dolerių, dabar tikimasi jį parduoti dar brangiau.