„Pervaža jau uždaryta. Šiuo metu prie jos dirba technika, įrenginėjamos kliūtys kirsti geležinkelio bėgius. Visas eismas nukreiptas nauju keliu su tunelių sistema“, – pokyčius lapkričio 21 dieną pranešimu spaudai paviešino Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras.
Ką jis turėjo omeny sakydamas, kad eismas nukreipiamas nauju keliu, neaišku, nes vairuotojai neranda jokių nuorodų ir privažiavę uždarytą pervažą, tiesiog pasimetę blaškosi.
Apie tai, kad uždarius ilgus metus veikusią Amalių pervažą tarp vairuotojų kilo pasimetimas, 15min informavo šalia jos gyvenantis Zenonas. Pasak jo, pokyčius žyminčių ar nuorodą link naujojo tunelio pateikiančių ženklų kelyje – nulis.
„Nuo lapkričio 20 dienos uždaryta Kaune Amalių pervaža. Vairuotojai nežino, kaip apvažiuoti. Ta pervaža veikė gal 100 metų. Pagal planą ji ir turėjo būti panaikinta, bet planuota uždaryti 2020 m. Uždarė dabar. Visam laikui. Jokios žinios kelyje nėra, vairuotojai pasimetę visiškai. Jie nežino, kad tereikia pavažiuoti 500 metrų į kairę ir yra naujas tunelis.
Viskas mums, Amalių gyventojams, aišku ir gerai, bet transporto tranzitas Ateities plentu didžiulis. Visi antrą dieną pasimetę, atlekia iki naujo žiedo ir nežino, kaip kirsti geležinkelį. Ir viskas dėl informacijos stokos“, – problemą išdėstė Zenonas.
Jam gaila pasimetusių ir savo laiką gaištančių vairuotojų.
Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas 15min paaiškino, kad rangovai buvo įspėti pasirūpinti nuorodomis, tačiau taip skubėjo atidaryti tunelį, kad pamiršo.
„Artimiausiu metu ši problema bus išspręsta, visuomet prašome rangovų tokio pobūdžio darbus užbaigti kaip įmanoma anksčiau, kad kauniečiai patirtų kuo mažiau nemalonumų“, – tikino A.Pakalniškis.
Kaip informuoja Kauno miesto savivaldybė, pagrindinį pervažą pakeitusį statinį sudaro keturių arkų požeminis tunelis: per jo vidurį suprojektuoti du tuneliai automobiliams, o iš abiejų šonų – du mažesni tuneliai pėstiesiems ir dviratininkams. Šiuo metu eismas gali vykti tik vienu iš keturių tunelių, likusiuose tęsiami darbai.
Nebelikus kliūčių prie geležinkelio pervažos, pokyčiai šį rudenį palietė ir T.Masiulio bei R.Kalantos gatvių žiedinę sankryžą, kur kelininkai įrengė aiškesnį kelio ženklinimą. Nauja tvarka užtikrina sklandesnį eismą žiedu ir taip pat prisideda prie spūsčių, ypač rytinio bei vakarinio piko metu, mažinimo.
„Situacija Petrašiūnuose iš esmės pagerės užbaigus Pietrytinio aplinkkelio projektą. Šiuo metu vykdomos žemės paėmimo visuomenės reikmėms procedūros, baigiamas rengti aplinkkelio atkarpos nuo Kauno hidroelektrinės tilto iki Palemono gatvės techninis projektas“, – teigė Kauno savivaldybės administracijos direktorius Vilius Šiliauskas.
Įrengus aplinkkelį, nuo Marijampolės atvažiuojantys vairuotojai turės patogią jungtį su magistrale A1. Rytinė miesto dalis, Petrašiūnai lengviau atsikvėps nuo transporto srautų, o vairuotojai sutaupys daug brangaus laiko.
Per pastaruosius kelerius metus šioje miesto dalyje atlikta visa eilė kapitalinių darbų: suremontuoti tiltai per Jiesią ir Kauno hidroelektrinę, sutvarkytas ir Ražiškių viadukas bei kelias nuo Garliavos iki hidroelektrinės.