„Trucker“ primena, kad čia inžinieriai pirmuosius autobusus sukūrė 1955 metais, o 1956 metais buvo pradėta serijinė jų gamyba ir nuo konvejerio nuriedėjo pirmasis LAZ 695.
Praėjusio amžiaus pabaigoje LAZ buvo tapęs didžiausia pasaulyje įmone, kurioje dirbo 8 000 žmonių ir kasmet buvo surenkama iki 15 000 autobusų. Beje, būtent ukrainiečiai pagamino specialią autobusų, skirtų Baikonuro kosmodromui, partiją.
Subyrėjus SSRS, autobusų poreikis smarkiai mažėjo, tad ukrainiečiai daugiau dėmesio ėmė skirti Rusijos rinkai, tačiau toks žingsnis nepasiteisino.
Viltis pratęsti gamyba atgijo, kai 2010 metais buvo pasirašyta sutartis dėl 1 500 autobusų ir 500 troleibusų gamybos futbolo čempionato „Euro 2012“ proga. Tuomet lvoviečiai per porą metų surinko daugiau negu 1 000 transporto priemonių. Deja, tai buvo paskutinis didelis užsakymas ir likusį laiką gamykla vegetavo, vykdydama pavienius užsakymus.
2014-ais Lvovo gamykla bandė gauti užsakymą Sočio olimpiadai, tačiau jos paraiška buvo atmesta. 2015-ais Lvovas beveik sutarė dėl 300 autobusų Kairui, tačiau paskutinę akimirką egiptiečiai atsisakė ir nuo tada gamykla pamažėl merdėjo, kol galutinai buvo uždaryta.