Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Uždelsęs“ BMW dedasi prabangos karaliaus karūną

Jau žinoma - BMW tapo JAV naujų prabangių automobilių rinkos lyderiu. Tačiau nei BMW, nei jo artimiausias konkurentas „Mercedes-Benz“ apie rezultatus paskelbti iškart neskubėjo.
BMW logotipas
BMW logotipas / Wikimedia.org nuotr.

Jeigu netyčia neįsikiš tam tikros institucijos, panašu, kad BMW užims JAV prabangių automobilių rinkos lyderio poziciją, nugalėdamas artimiausią savo konkurentą „Mercedes-Benz“, pardavusį vos 3000 vienetų mažiau.

Negailestingų gamtos stichijų paveiktas „Lexus“ pirmą kartą per dešimtį metų traukiasi iš lyderio pozicijų, tačiau tvirtai žada jas susigrąžinti 2012 metais.

Įdomu tai, kad ir BMW, ir „Mercedes“ apie savo užimamas pozicijas pranešė tik praėjus dienai po to, kai automobilių pramonės atstovai paskelbė rezultatus. Galima tik spėlioti, ar buvo aiškinamasi, kurio gamintojo tiesa yra „tiesesnė“.

„Mercedes“ savo skaičius pagaliau paskelbė kitos dienos rytą, o BMW – dar keliomis valandomis vėliau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos