„Kai mokiausi vairuoti, vos išvažiavęs į gatvę, maniau, kad viskas išeina gerai, tačiau netrukus supratau, kad visas trajektorijas reikia susidėlioti iš naujo. 20 metrų yra išties daug. Jau kai vairavau komandos techninio palaikymo automobilį, maniau, kad 10 metrų ilgio sunkvežimį suvaldyti nėra lengva, tačiau šios technikos vairavimas tapo iššūkiu pačiam sau“, – Le Havro uoste įspūdžiais iš vairavimo pamokų dalinosi Vaidotas Žala.
Lenktynininkas gali pasigirti ne tik gerais rezultatais ralio trasose, tačiau ir plačiu vairuotojo pažymėjime esančiu kategorijų sąrašu. Mat V.Žala neturi tik autobusą ir troleibusą valdyti leidžiančių kategorijų. O šiais metais sportininkas dar labiau pagerino savo įgūdžius ir įgijo vairuotojo pažymėjimą su 95 kodu, kuris suteikė teisę valdyti tokias transporto priemones, kaip lenktynininko parvairuotas autovežis.
Dalindamasis savo patirtimi, V.Žala teigė, kad kiekvienas vairuotojas turėtų jausti pagarbą tiems, kurie kiekvieną dieną su tokiais „monstrais“ sukiojasi viešuose keliuose, nes „važiuoti su tokiais gabaritais tikrai nėra lengva“.
Tokių gabaritų transporto priemonėms nustatytas greitis – 90 km/val. Būtent tokiu greičiu važiavo ir V.Žala, kuris juokėsi, kad tolimųjų reisų vairuotojai turėtų turėti savitą meditacijos formą. Juk per savaitę nuvažiuoti 4 tūkstančius kilometrų ir judėti pastoviu 90 km/val. greičiu, anot sportininko, reikalauja išskirtinės kantrybės.
Ketvirtadienį Lietuvos sportininkų technika jau pasiekė uostą, iš kurio bus plukdoma į Peru, o patys sportininkai jau penktadienį pajudės namų link. Šiais metais technikos pristatymas kiek paprastesnis. Skirtingai nei ankstesniais metais, kai visi formalumai buvo atliekami būtent Le Havro uoste, šiemet dalyvių techninė komisija lauks jau Peru.