Kai kurios sostinės gatvės tapo baseinais, į kurias įvažiavę automobiliai sustodavo jų viduryje. Jiems neliko nieko kito, kaip tik kviesti techninę pagalbą ir laukti keturženklės sąskaitos už automobilio remontą.
Kas tuomet nutinka? Per gilią balą važiuojančio automobilio oro paėmimo sistemoje gali atsidurti vanduo. Tokia tikimybė labai padidėja važiuojant per balą greitai, nes tuomet automobilis prieš save sukelia bangą, kuri dar aukštesnė.
Kai automobilio oro paėmimo sistemoje atsiduria vanduo, nutinka vadinamasis hidrosmūgis: liaudiškai tariant, variklis užkala. Vanduo patenka į degimo sistemą, per ten – į cilindrus, neleidžia šiems susispausti bei dažniausiai sulanksto švaistiklius.
Norint to išvengti, reikėtų nevažiuoti per gilias balas – pamačius tokią gatvėje, geriausia sustoti ir pasirinkti kitą kelią. Jeigu į gilią balą jau įvažiavote, nesustokite: patariama per ją judėti kuo mažesniu greičiu ir tikėtis geriausio.
Tačiau, net ir įveikus balą bei nepatyrus hidrosmūgio, galimi įvairūs kiti gedimai: pavyzdžiui, įvairių elektros sistemos dalių.
Turintiems galimybę patikrinti automobilio stovėjimo vietą, patariama tą padaryti kuo greičiau – liūčiai nesilpnėjant, prastesnę kanalizacijos sistemą turinčios vietos pamažu tvinsta ir po kurio laiko, norint prieiti iki automobilio, gali tekti bristi iki kelių. Transporto priemones požeminėse aikštelėse laikantiems žmonėms patariama juos iš ten patraukti, kadangi būtent šios aikštelės tvinsta sparčiausiai.
Draudimo bendrovės paskendusių automobilių savininkams nuostolių nekompensuoja, nebent šie turi kasko draudimą.
Atnaujinta 9.34 val.
Skęsta ne viena Vilniaus gatvė, kai kuriose eismas sustojęs, tad vairuotojams patariama automobiliais į gatves nevažiuoti.
Potvynio neišvengė ir Vilniaus vakariniu aplinkkeliu važiavę žmonės: dalis jų turėjo palikti automobilius skęsti ir patys bėgti į neapsemtą vietą.
Sudėtingai pravažiuojamos T.Narbuto g., Savanorių pr. ties žiedine sankryža, J.Jasinskio g. ir dar kelios sostinės atkarpos. Visas jas rasite žemėlapyje paspaudę čia.