Incidentas įvyko trečiadienį, 8.10 val., Igno Šeiniaus stotelėje Ukmergės gatvėje, ir jį užfiksavę keleiviai suskubo vaizdo įrašais dalintis socialiniuose tinkluose. Keleivių kontrolė 3G autobuse tikrino bilietus. O vairuotojas, anot keleivių, pasipiktinęs, kad jam trukdoma važiuoti laikantis nustatyto grafiko, išlipo ir toliau važiuoti atsisakė. Žmonėms, kurių buvo tikrai daug, teko išlipti ir laukti kito autobuso.
Viename iš vaizdo įrašų girdisi, kaip kontrolierius aiškina keleiviams, kad jis turi teisę kontroliuoti ir vairuotojo prašyti kelionės lapo. O su kažkuo telefonu kalbėjęs vairuotojas sakė, kad atvažiavęs į parką pateiks pasiaiškinimą.
Tą pačią dieną nei VVT, nei „Susisiekimo paslaugų“ atstovai komentuoti plačiau situacijos nenorėjo, esą būtina peržiūrėti kontrolierių vaizdo medžiagą, kurią užfiksavo incidento metu kontrolierių turimos vaizdo kameros.
Išnagrinėjusios informaciją, abi įmonės pateikė bendrą oficialų komentarą, kuriame, deja, nėra tikslios informacijos, kas gi nutiko tarp vairuotojo ir kontrolieriaus.
„UAB „Vilniaus viešasis transportas“ kartu su kolegomis iš SĮ „Susisiekimo paslaugos“ išnagrinėjo konflikto, kilusio tarp vairuotojo ir keleivių kontrolierių, aplinkybes. Tiek mūsų vairuotojas, tiek SĮ „Susisiekimo paslaugos“ keleivių kontrolieriai tinkamai nesilaikė savo tiesioginių pareigų. Dėl to viešojo transporto paslaugos buvo suteiktos nekokybiškai“, – tokį komentarą pateikė VVT generalinis direktorius Gintaras Maželis.
Labiausiai abiejų įmonių atstovai teigia apgailestaujantys dėl to, kad nukentėjo keleiviai: „Didžiausią apmaudą kelia tai, kad šioje nemalonioje situacijoje labiausiai nukentėjo mūsų keleiviai, kurie laiku negalėjo pasiekti savo kelionės tikslo. Todėl jų nuoširdžiai atsiprašome. Abi įmonės sutarė dar glaudžiau bendradarbiauti gerinant teikiamų viešojo transporto paslaugų kokybę. Siekiant užtikrinti, kad tokios nemalonios situacijos ateityje daugiau niekada nepasikartotų, UAB „Vilniaus viešasis transportas“ ir SĮ „Susisiekimo paslaugos“ savo darbuotojams primins, kaip svarbu profesionaliai ir paslaugiai bendrauti ne tik su viešojo transporto keleiviais, bet ir tarpusavyje.“
Paprašyti patikslinti, kas per konfliktas įsiplieskė, kad vairuotojas toliau važiuoti atsisakė, abiejų įmonių atstovai buvo lakoniški – tiek viena, tiek ir kita pusė tinkamai nesilaikė savo tiesioginių pareigų. Kokių – sužinoti nepavyko.