Vaišvydavos sodininkai priversti grūstis autobuse: ar saugu pusvalandį važiuoti kartu su 50 žmonių?

Kaunietis Antanas stebisi, kad maršrutų tarp dviejų Kauno rajonų – Centro ir Vaišvydavos – yra mažiau, nei traukinių reisų tarp laikinosios sostinės ir Vilniaus. Pandemijai pakoregavus viešojo transporto grafikus, autobusai Vaišvydavą, kur yra daugybė kauniečių sodų, dažnai pasiekia pilnutėliai. Antanas kelia klausimą: ar saugu mažoje erdvėje pusvalandį praleisti pusšimčiui žmonių?
Oficialiai pristatyti naujieji Kauno troleibusai
Viešajame transporte/ Asociatyvi nuotr. / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Traukinių į Vilnių daugiau

„Anksčiau į Vaišvydavą važiuodavo kas 10-20 minučių mikroautobusas, – panaikino. O karantino metu dar ėmė ir sumažino vienintelio autobuso maršrutų skaičių: per dienų jų – vos 13. Kai, paskaičiavau, tarp Kauno ir Vilniaus važiuoja traukinys 16 kartų. Iš Vilniaus patogiau parvažiuoti, nei iš vieno Kauno mikrorajono į kitą.

Pavasaris, tad masė žmonių vyksta laistyti sodų į Vaišvydavą. Dėl to esame priversti grūstis pilname autobuse visą pusvalandį. Niekas nesilaiko jokių atstumų. Nejauku darosi. Anąkart suskaičiavau – 50 keleivių. Daugelis jų – senukai, keliaujantys į sodus. Ar tai saugu? Taip saugome senjorus?“ – klausimus kėlė Antanas.

Anot jo, ne vienas jis pageidauja, kad būtų grąžintas iki karantino buvęs maršrutų skaičių, – kad autobusas važiuotų iš miesto centro bent kas 40 minučių.

Mariaus Vizbaro / 15min nuotr./„Kauno autobusai“
Mariaus Vizbaro / 15min nuotr./„Kauno autobusai“

Jis išdėstė šią problemą savivaldybės atstovams, tačiau buvo paaiškinta, kad senojo grafiko sugrąžinimui trūksta lėšų.

„Dar paaiškino, kad uždaro remontui P.Vileišio tiltą, prasidės spūstys, tad tikrai nieko iki rudens nekeis“, – nusivylęs kalbėjo Antanas.

Sako srautus stebintys

Užklausa buvo nusiųsta Kauno miesto savivaldybei, bet atsakymų per savaitę nesulaukta. Situaciją sutiko pakomentuoti UAB „Kauno autobusai“. Būtent šiai įmonei priklausančiais autobusais ir vyksta žmonės iš Kauno centro į Vaišvydavą.

„Iš tiesų keleiviai po truputį sugrįžta į miesto viešąjį transportą. Standartinio dydžio autobusas talpina iki 100 keleivių, o didelės talpos sudvejintas – iki 140 keleivių. Šiuo ypatingai visiems sudėtingu laikotarpiu stengiamasi stebėti srautus ir, esant poreikiui, skirti maršruto aptarnavimui talpesnį autobusą.

Mūsų kliento nurodytas keleivių skaičius yra ta riba, kai būtų galima keleivių vežimui skirti didesnį autobusą, tačiau suprantame, kad skundžiamasi važiavimo dažnumu, kuris suprastėjo dėl UAB „Kautra“ rajono maršrute neteikiamų paslaugų. Dėl to labai apgailestaujame ir viliamės, kad ir rajono savivaldybė atsižvelgs į savo gyventojų aptarnavimo kokybę bei sugrąžins paslaugų teikimą“, – paaiškino „Kauno autobusų“ rinkodaros direktorius Karolis Dekeris.

Anot jo, bendrovė šiuo metu rengia esminį maršrutų pakeitimo planą, susijusį su vasarą uždaromu eismu P.Vileišio tiltu Kauno centre.

„Pasiūlymai dėl keleivių aptarnavimo šiame maršrute jau pateikti ir svarstomi kartu su miesto savivaldybe. Tačiau tikimės, kad į rajono sodų gyventojus pirmiausiai atsigręš jų teritoriją ir paslaugas joje administruojanti rajono savivaldybė“, – patikino „Kauno autobusų“ atstovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų