Vienas „Renault“ vadovų Carlosas Tavaresas patvirtino, kad iki 2020-ųjų savo automobilių gamos CO2 emisijų vidurkį tikisi sumažinti iki 80 g/km. Jis pridūrė, kad kartą išbandę naująjį „Zoe“ elektromobilį vairuotojai nebenorės sugrįžti prie mašinų su vidaus degimo varikliais.
Visgi, prancūzai nukėlė šio automobilio išleidimo datą tolimesniam laikotarpiui tam, kad jis nepadarytų neigiamos įtakos rugsėjį Paryžiuje pristatytų naujos kartos „Clio“ pardavimams.
Nors ir tiek „Zoe“, tiek „Clio“ yra kompaktiškų hečbekų klasės automobiliai, jie atstovauja visiškai skirtingų interesų vairuotojams. Pastarasis „Renault“ – dideliu tiražu leidžiamas automobilis, kuris pagal gamintoją turėtų būti bene pats populiariausias savo markės gamoje. „Zoe“ – brangesnis pasirinkimas, tačiau prancūzai nė nesistengia šių modelių pardavimais pralenkti konkurentų su benzininiais varikliais. Negana to, šie elektromobiliai yra lyg investicija, kuri dėl itin pigios eksploatacijos turėtų su laiku atsipirkti. „Renault“ tikisi, jog būtent „Zoe“ leis jų koncernui išsiveržti į elektromobilius kuriančių Europos kompanijų viršūnę.
Tavaresas teigė, jog pirmajam „Zoe“ automobilio savininkui raktelius įteiks šių metų pabaigoje. Jis pripažino, kad anksčiau numatyta išleidimo data buvo pernelyg artima serijinių „Clio“ debiutui, o tai būtų neigiamai paveikę abiejų modelių pardavimus.
Neskaitant fakto, jog per pastaruosius penkerius metus „Renault“ parduoda vis mažiau automobilių rinkoje, jie tikisi, kad pusė jų produkcijos bus nupirkta ne Europos žemyne. Tokius planus gamintojas turėtų įgyvendinti ketverių metų bėgyje.