Pastarasis automobilis ypatingas tuo, kad šiuo metu teisėsaugos ieškomas vyras 2008-aisiais „Ferrari 612 Scaglietti F1“ įsigijo švęsdamas savo 50-ąjį jubiliejų.
Išskirtinį automobilį varžytinėse parduoda antstolių V.Meškauskienės ir I.Gaidelio kontora. Nurodama, kad varžytinės tęsis iki kovo 12-os dienos.
Pradinė automobilio pardavimo kaina – 63 434 eurai. Tiesa, norinčiam dalyvauti varžytinėse asmeniui dar teks susimokėti 6 343,4 eurų dalyvio mokestį.
Šiuo metu „Ferrari“ tebeturi galiojančią techninę apžiūrą. Dviduris keturvietis automobilis po kapotu turi 5,7 l darbinio tūrio variklį, generuojantį 397 kW galią.
Pirmą kartą Lietuvoje automobilis buvo užregistruotas 2008 m. kovo 27 d. – beveik prieš dešimtmetį. Tąkart jam buvo išduotas trejus metus galiojęs techninės apžiūros dokumentas. Visgi 2011 m. kovą „Ferrari 612“ techninės apžiūros neįveikė – dideliu trūkumu buvo pripažintos netinkamos automobilio padangos.
Paskutinį kartą techninė apžiūra be trūkumų šiuo automobiliu buvo įveikta 2016 m. spalio 10 d. Nurodoma, kad „Ferrari“ iki šios dienos yra nuvažiavęs apie 12 tūkst. kilometrų.
Antstolių rankose – ne pirmas
Antstolis Irmantas Gaidelis pasakojo, kad kol kas besidominčių šiuo automobiliu nėra. Tiesa, tai, pasak jo, normalu.
„Turtas išskirtinis ir nepigus, turbūt, ne kiekvienas gali sau leisti tokį automobilį įsigyti“, – komentavo I.Gaidelis.
Kaip greitai išskirtinis automobilis bus parduotas ir kokio susidomėjimo jis galėtų sulaukti, antstolis nedrįso vertinti, mat, sakė, tai pirmoji jo patirtis su tokio tipo turtu. Nespėliojo antstolis ir to, kaip keisis automobilio vertė besivaržant potencialiems pirkėjams.
Tiesa, R.Baranauskui priklausantis „Ferrari 612“ nėra pirmasis buvusio „Snoro“ akcininko automobilis, parduodamas varžytinėse. Kiek anksčiau buvo parduoti dar keli jam priklausę modeliai.
Pasak I.Gaidelio, „Ferrari“ antstoliams į rankas atiduotas tik dabar dėl to, kad, greičiausiai, automobilis ilgą laiką nebuvo surastas. Antstolio duomenimis, „Ferrari 612“ vertė nustatyta buvo tik praėjusių metų rudenį, o iki tol prabangiu itališku modeliu naudojosi kitas asmuo, ne pats buvęs „Snoro“ akcininkas.