Vasarį Lietuvos naujų automobilių rinka išliko stabili

Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis, 2015 m. vasarį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) registravimas sumažėjo 0,2 proc.iki 1 189 vnt. 2014 m. vasarį šalyje buvo įregistruotas 1 191 automobilis.
Naujoji „Škoda Fabia“
Naujoji „Škoda Fabia“ / Gamintojo nuotr.

Rinką nuo smukimo gelbėjo stipri reeksporto paklausa: 147 vasarį įregistruoti nauji automobiliai buvo išregistruoti dar iki mėnesio pabaigos, o dar bent 25 bus išregistruoti netrukus. Vasarį asmeninių automobilių (M1) registravimas padidėjo 2 proc. iki 1 070 vnt., tuo tarpu lengvųjų komercinių automobilių (N1) paklausa smuktelėjo 19 proc. iki 119 vnt.

Kalbant apie atskiras darbo dienas, pati sėkmingiausia buvo vasario 26 d., kuomet įregistruota net 117 automobilių. Tuo tarpu pati prasčiausia buvo vasario 9 d., kuomet įregistruoti 24 automobiliai.

Praeitą mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinkoje pirmosios vietos neužleido „Škoda“ (188 vnt.), antrąją užėmė „Fiat“ (171 vnt.), o trečiąją išsaugojo „Volkswagen“ (145 vnt.).

„Fiat“ nuotr./„Fiat 500“
„Fiat“ nuotr./„Fiat 500“

Tarp prestižinių markių vėl pirmavo BMW (33 vnt.). Vasarį tarp asmeninės paskirties (M1) modelių pirmavo „Fiat 500“ (133 vnt.), „Škoda Yeti“ (82 vnt.) ir „Nissan Qashqai“ (63 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių automobilių (N1) daugiausiai pirkėjų dėmesio sulaukė „Škoda Praktik“ (10 vnt.).

2015 m. sausį-vasarį Lietuvoje iš viso įregistruoti 2 857 nauji lengvieji automobiliai, t.y. 13 proc. daugiau nei atitinkamu laikotarpiu praeitais metais (2 521 vnt.).

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Land Rover Discovery Sport“
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Land Rover Discovery Sport“

Vasarį Lietuvos rinkoje debiutavo „Land Rover“ visureigis „Discovery Sport“, pakeitęs nepopuliarųjį „Freelander“ modelį.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis