Rekonstruojant kai kuriuos automagistralės ruožus, juose dviejų eismo juostų kelias viena kryptimi susiaurėdavo iki vienos eismo juostos, o leistinas greitis pakisdavo nuo 130 iki 50 ar 70 km/val., taip daugiau nei dvigubai sumažinant to kelio ruožo pralaidumą. Lietuvos automobilių kelių direkcijos pateikiamais duomenimis, šiais metais tokių „butelio kakliukų“ nebus tik kelyje Kaunas-Klaipėda, tuo tarpu kitose atkarpose pasitaikys ne viena.
Situacija kelyje Vilnius-Palanga
Visame kelyje Vilnius-Palanga bus tik dvi vietos, kuriose rekonstruojamas kelias: ties Grigiškėmis ir Žiežmariais. Tiesa, šios vietos remontuojamos jau daugiau nei metus, tad lėtesnis šių ruožų įveikimas nebėra naujiena.
Kita vertus, šiais metais bus atlikti dviejų ilgų atkarpų projektavimo darbai, o kelininkai darbus jose greičiausiai pradės 2017-aisiais. Techninis projektas rengiamas kelio Vilnius-Klaipėda ruože nuo 94 iki 107 km bei kelio Klaipėda-Liepoja 12,1-19,21 km.
Kelias Panevėžys-Šiauliai-Palanga: laukia nauji iššūkiai
Kitame populiariame kelyje link Lietuvos pajūrio, Panevėžys-Šiauliai-Palanga, vairuotojų laukia ne tik atnaujintos dangos, bet ir nauji iššūkiai.
Kelyje Panevėžys-Šiauliai šių metų balandį buvo baigta ruožo ties Radviliškiu rekonstrukcija, panašiu metu buvo sutvarkytas 45,5-49 km ruožas kelyje Šiauliai-Palanga.
Tame pačiame kelyje nuo 62,72 iki 69,62 km (ties Telšiais) taip pat bus rekonstruojama danga, o darbai tęsis visą vasarą ir turėtų būti baigti rugsėjo pabaigoje.
Visus remontuojamus kelius žemėlapyje galite pamatyti paspaudę čia.