Gavusi tokias mokslininkų dyzelinio variklio energinių ir ekologinių rodiklių tyrimų išvadas, Biodegalų asociacija kreipėsi į Konkurencijos tarybą. Skunde prašoma pradėti tyrimą dėl „Neste Lietuva“ klaidinančios reklamos, kai siūloma įsigyti neva ekonomiškesnių degalų už net 6 proc. didesnę kainą, bet pirkėjas negali tikėtis jokio efekto.
Bendrovės „Neste Lietuva“ generalinis direktorius Ringaudas Steikūnas dienraščiui teigė, kad tai jau ne pirmas Biodegalų asociacijos bandymas „kaišioti pagalius į ratus nevisiškai civilizuotais būdais“: „Dėl ankstesnio kreipimosi mes įrodėme savo tiesą, todėl tyrimas net nebuvo pradėtas“.
Lietuvos vartotojų asociacijos prezidento Pauliaus Merecko teigimu, dyzelinu Lietuvoje varomi visi komercinės paskirties automobiliai, kita technika ir du trečdaliai lengvųjų automobilių, todėl viešojoje erdvėje pasirodanti klaidinanti, niekuo nepagrįsta informacija apie geresnes vieno produkto savybes turėtų būti vertinama valstybiniu mastu. Jis sakė, kad ketinama kreiptis į atsakingas valstybės institucijas, o jeigu VGTU mokslininkų tyrimo išvados kam nors pasirodys nepakankamos, gali būti atliktas tyrimas nepriklausomoje laboratorijoje užsienyje.