Vidutinio dydžio sedanų ir universalų paklausa mažėja, tačiau „Peugeot“ rado išeitį

Vieša paslaptis, kad visi Europoje veikiantys automobilių gamintojai galvoja, ką daryti su mažėjančia vidutinio dydžio sedanų ir universalų paklausa. Vieni visiškai atsisako tokių modelių („Honda Accord“, „Toyota Avensis“), kiti juos daro minimaliomis sąnaudomis – kuo mažiau besiskiriančius nuo kitų tos pačios markės automobilių („Renault Talisman“, „Volkswagen Passat“, „Volvo S60“). Ir čia atsiranda prancūzų koncernas PSA („Peugeot“ ir „Citroen“, o nuo pernai – jau ir „Opel“), kuris viską mėgsta daryti atvirkščiai.
Naujasis „Peugeot 508“
Naujasis „Peugeot 508“ / Gamintojo nuotr.

„Peugeot 508“ nebuvo geriausiai parduodamas markės modelis – nei sedanas, nei universalas. Tačiau vietoje sėkmingų „Peugeot 308“ ar 3008 kopijos prancūzai nusprendė padaryti visiškai unikalų automobilį. Naujasis 508 vizualiai nepanašus nė į vieną „Peugeot“ modelį, o jo kėbulo tipas – „Gran Coupe“ – yra dar viena naujovė šiuo metu gaminamų prancūziškų automobilių segmente.

Tiesa, prancūzai sutaupė kitoje vietoje. Šiam 508-ajam labai tiktų galingas variklis ir galiniai varomieji ratai, tačiau pirkėjams teks pasitenkinti tik išraiškingu dizainu – 508 naudoja naująją „Peugeot“ EMP2 platformą, ant kurios surėdyti ir naujieji 3008 bei 5008. Kitaip sakant, tik priekinius varančius ratus turintys modeliai.

Iš šių automobilių 508 paveldėjo ne tik platformą, bet ir dalį interjero – „iCockpit“ pavadintą prietaisų skydelį (jis jau matytas ir atnaujintame 308 SW modelyje).

Komforto savybėmis „Peugeot 508“ pernelyg nenustebins – jau dabartiniuose modeliuose galima pasirinkti odinį interjerą, masažuojančias sėdynes ar lietimui jautrų ekraną. Technologijos atims žadą: 508 turės ne tik naujausias „Peugeot“ elektronines vairavimo sistemas, bet ir naktinio vaizdo kamerą, kurios vaizdas bus rodomas prietaisų skydelyje prieš vairuotoją.

„Peugeot 508“ turės 180–225 AG benzininius ir 130–180 AG dyzelinius variklius, 6 laipsnių mechaninę arba 8 laipsnių automatinę pavarų dėžes. Ir greičiausiai kainuos daug. Daugiau nei dabartinis modelis, kurį, gerai sukomplektuotą, galima įsigyti už 30 000 Eur.

Spėjama, kad prabangiausių versijų kainos viršys 40 tūkst. Eur, o tai – jau lindimas į „Kia Stinger“ zoną. Taip pat labai išvaizdaus, komfortiško, galingo ir galinius varančius ratus turinčio „Gran Coupe“ modelio.

Kaip ir visada, pasirodant naujam modeliui, pirkėjai gali džiaugtis kita naujiena – senojo išpardavimu. Pats geriausias metas įsigyti nebrangų naują automobilį yra tie keli mėnesiai prieš prasidedant prekybai naujuoju. Žinoma, jeigu pamačius naująjį dar norisi sėsti į senąjį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų