Per daugelį metų „Lamborghini“ vandens transporto priemonės pelnė ne apdovanojimus ne vienose varžybose, tačiau katerių kateriu galima pavadinti vieną egzempliorių: paties kompanijos įkūrėjo Feruccio Lamborghini naudotą „Riva“. Tai 278-as iš 769 „Riva“ katerių, pagamintų nuo 1962 iki 1996 m.
Šią plaukiojančią prabangą į priekį stūmė du „Lamborghini“ 4 litrų darbinio tūrio V12 varikliai, naudoti 350GT autombiliuose. F.Lamborghini kateriu naudojosi iki pat mirties 1993-aisiais.
Nuo tada legendinis kateris pranyko užmarštin iki kol olandas kolekcionierius nepradėjo jo restauruoti su „Riva World“ kompanijos pagalba. Tai buvo ne šiaip restauracija – viskas kateryje atgaminta iš pagrindų, o išorė nutepta net 25 sluoksniais lako. Kad atrodytų taip, kaip 1968-aisiais, kai išriedėjo pro gamyklos vartus.
Sutvarkius išorę, reikėjo imtis esminio dalyko – variklio. Ir čia restauratoriai susidūrė su problema. Originalių variklių kateryje jau nebebuvo, o Feruccio Lamborghini muziejus nė už ką nepardavė restauratoriams 350GT variklio. Tačiau išimtį padarė – leido jį išardyti bei pagaminti identiškas naujas dalis.
Taip restauratoriai gavo progą į katerį sumontuoti naujus, tačiau pagal 50 metų amžiaus projektą pagamintus variklius. To rezultatas – katerį į priekį stumia 350 AG ir jis gali pasiekti 48 mazgų (88 km/val.) greitį vandenyje. Tai – daugiau nei originalios „Riva Aquarama“ maksimalus greitis, siekęs 40 mazgų (73 km/val.).
Šis kateris dėl įsimintinos istorijos bei savo išskirtinumo gali būti pagrįstai vadinamas vienu geidžiamiausių „Lamborghini“ ženklą turinčių daiktų pasaulyje. Priežastis paprasta – jų yra labai mažai.