„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Vienintele „Opel“ atstove Vilniuje tapo bendrovė „Autovici“

„Autovici“ stiprina savo, kaip „Opel“ atstovo Lietuvoje, pozicijas ir imasi šio prekės ženklo automobilių pardavimų bei aptarnavimo Vilniuje. Nuo šios savaitės „Autovici“ bus vienintele įmone, atstovaujančia „Opel“ verslą Vilniuje, rašoma pranešime.
„Autovici“ salonas
„Autovici“ salonas / „Autovici“ nuotr.

„Autovici“ automobilių pardavimų bei serviso verslą Vilniaus rinkoje plėtoja nuo 2014 m., tuo metu Kaune „Opel“ prekės ženklą ji atstovauja jau daugiau nei dešimt metų. Nuo šiol bendrovė išskirtines „Opel“ automobilių pardavimo bei aptarnavimo paslaugas teiks ir moderniame automobilių salone Vilniaus Ukmergės gatvėje, kurį anksčiau valdė buvęs „Opel“ atstovas „Žaibo ratas“.

Tommi Köninki, oficialios „Opel“ importuotojos Baltijos šalyse ir Suomijoje „LänsiAuto“ grupės generalinis direktorius, tikisi, kad ši partnerystė leis abiem įmonėms sparčiai augti Lietuvos automobilių rinkoje.

„Tai labai rimtas įsipareigojimas, rodantis „Autovici“ pasitikėjimą „Opel“ ir „LänsiAuto“ Lietuvoje. Abi pusės yra tikros, kad „Opel“ rinkos dalis artimiausiais metais svarbiausiuose segmentuose didės – esame pasiryžę stipriai dirbti, kad tai įvyktų. „Autovici“ turi didelę prekybos automobiliais patirtį, tarp jų – ir „Opel“. Tai leidžia šiam stipriam pardavėjui perimti visus Vilniaus pardavimus. Manome, jog tai patenkins tiek klientų, tiek ir pačių „Opel“ lūkesčius, – žingsnį komentavo Tommi Köninki.

Anot „Autovici“ vadovo Šarūno Matijošaičio, ligšiolinis bendradarbiavimas su „Opel“ jo bendrovei pasiteisino, tad nuspręsta jį vystyti dar intensyviau.

„Esame patenkinti ligšioliniu bendradarbiavimu su šiuo gamintoju – Kaune mūsų plėtojamas „Opel“ pardavimų bei serviso verslas užtikrintai auga jau daugiau nei dešimt metų. „Opel“ siūlo labai platų ir konkurencingą asortimentą tiek keleiviniams, tiek komerciniams automobiliams.

Didžiuojamės, kad mums patikėta atsakomybė už visą „Opel“ verslą Vilniuje – tikime, kad dėdami visas pastangas į šio prekės ženklo automobilių pardavimus ir paslaugas, geriausiai atitinkančias skirtingų klientų grupių poreikius, sugebėsime gerokai padidinti savo rinkos dalį Lietuvoje“, – sako Š.Matijošaitis.

Pasak jo, apie „Autovici“ verslo sėkmę geriausiai byloja skaičiai: per pastaruosius 4 metus visoje Lietuvoje bendrovės apyvarta išaugo daugiau nei 4 kartus, Vilniuje – net 6,5 karto. Vien Kaune per praėjusius metus parduoti 145 nauji „Opel“ automobiliai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs