Tiesą sakant, ši naujovė galbūt net neatrodo tokia nauja. Jau yra kompanijų, kurios siūlo įsigyti vikšrų rinkinius įvairiems visureigiams. Tačiau sunkvežimių ir furgonų gamintojai tai siūlo itin retai. Ir „Man“ šių vikšrų nesukūrė – tai kompanijos „TrackSystems“ produktas. „Man“ tiesiog pasistengė, kad jie tiktų furgonui.
Kam furgonui reikalingi vikšrai? Išskirtinai tik bekelei, žinoma. Vikšriniai keleiviniai autobusiukai į sniego kurortų viršūnes kada nors galbūt vežios turistus. Na, ar bent jau nuo viešbučio iki keltuvų. Vikšrai galbūt pravers ir ūkininkams ar kitiems dažnai per purvynus keliaujantiems žmonėms. Vikšrai stipriai padidina kontakto su gruntu plotą, taip sumažindami slėgį į gruntą ir tuo pačiu pagerindami sukibimą su minkšta danga.
Tačiau vikšrai „Man“ furgonui reikalingi ne visada – juk įprastai tokie automobiliai važinėja keliais. Taigi, gamintojas pasirūpino, kad vikšrų keitimas būtų paprasta ir sąlyginai greita procedūra. Kaip teigia „Man“, tai primena įprastą rato keitimą – tam nereikia ypatingų įgūdžių ar žinių. Furgonas pakeliamas, pašalinami ratai, sumontuojami specialūs diskai ir vikšrai. Visa tai trunka apie valandą, bet viskas priklauso nuo turimo keltuvo ir darbininkų skaičiaus.
Kol kas vikšrinis „TGE 3.180 4x4 Combi“ dar nėra parduodamas, bet teigiama, kad tai neliks tik koncepcija. Aukštas ir puikias pravažumo savybes demonstruojantis furgonas iš tikrųjų praverstų gamtos turizmui ir slidinėjimo kurortams, tačiau jis turi ir trūkumų.
Vikšrai furgonui prideda papildomus 300 kg. Be to, juose yra daug judančių dalių, kurias reikia prižiūrėti. Vikšro modulį sumontuoti lengva, bet jei jis nuspjaus savo vikšrą dėl kokios duobės ar staigaus posūkio, sniege teks praleisti nuo keliolikos minučių iki valandos. Siekiant to išvengti vikšrinio „Man“ furgono greitis ribojamas iki 50 km/val.