Pasak GMC dizainerio Karlo Zipfėlio, naujasis pikapas leis aktyvaus sporto mėgėjams įsisavinti anksčiau nepasiekiamomis buvusias teritorijas. Tikėtina, kad dizaineris kalbėjo apie slidinėjimo kurortus. Tokias prielaidas sustiprina ant kėbulo aiškiai matomi snieglenčių tvirtinimo elementai, o ir paties pikapo pristatymas numatytas viename iš Kolorado kalnų kurortų, rašo Trucker.
Viškrai pikapui leis įveikti tokias vietas, kurių, net ir visais keturiais ratais varoma ratinė versija įveikti nesugebėtų. GMC Sierra 2500HD All Mountain Concept kūrimui buvo panaudota visų keturių ratų sistemą turinčio pikapo GMC Sierra 2500HD Denali važiuoklė. Be Mattrack vikšrų naujovė gavo šviesos diodų prožektorių, gervę, odinį saloną ir Bose garso sistemą.
Kaip ir originalas, projektinis modelis gavo modernizuotą 6,6 l 8 cilindrų turbininį dyzelinį 445 AG Vortec variklį ir automatinę pavarų dėžę. Amerikiečiai akcentuoja, kad jie sukūrė naują turbininį dyzelinį variklį, turintį net 90 proc. naujų detalių, o lyginant su ankstesne versija, ši modifikacija 35 proc. ekonomiškesnė.
Automobilio perspektyvos kol kas miglotos. Tikėtina, kad jo tolesnį likimą lems parodos lankytojų nuotaikos, nors jau dabar galima prognozuoti, kad dėmesio automobiliui nepritrūks. Apie kainas irgi dar anksti kalbėti, tačiau neabejotina, kad už originalą, kurio kainą JAV prasideda nuo 36 035 JAV dolerių, jis tikrai bus brangesnis.