Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilniaus centre neliko dviračių juostų: kur derėtų riedėti dviratininkams?

Kai kur sostinės centre neliko dviračių takų juostų, o kai kur randasi naujų – pavyzdžiui, greta Rotušės. Kaip ir kodėl čia keičiasi eismo nuorodos? Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Tvaraus susisiekimo skyriaus vadovas Antonas Nikitinas teigia, kad ankstesni ženklai tik priešindavo dviratininkus ir pėsčiuosius.
Vingiuojant sostinės dviračių takais...
Vingiuojant sostinės dviračių takais... / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

TAIP PAT SKAITYKITE: Išbandėme „kilpinį eismą“ Vilniaus senamiestyje: ir džiugu, ir klaidu

„Dar prieš trejus metus buvo pastebėta, kad senieji dviračių takai – linijomis paženklintos juostos šaligatvyje, skirtos dviračių eismui – neatitinka šių dienų dviračių infrastruktūrai keliamų kokybės reikalavimų ir tik priešina pėsčiuosius bei dviratininkus, dėl ko dažnai atsiranda konfliktinės situacijos. Siauri šaligatviai buvo dalinami perpus, todėl vietos nepakakdavo nei pėstiesiems, nei dviratininkams“, – 15min komentavo A.Nikitinas.

Tad jau tuomet, pasak jo, buvo nuspręsta dviračių takų juostas pašalinti.

„Kelerius metus buvo bandomos skirtingos kelio dažų nuo betono plytelių šalinimo technologijos, ieškoma racionaliausio ir ekonomiškai patraukliausio būdo, nesugadinant esamos šaligatvio dangos“, – pridūrė „Susisiekimo paslaugų“ atstovas.

Jis nurodė, kad ženklinimo darbus Vilniuje atliekantis rangovas visame mieste likusius senuosius, „pieštinius“ dviračių takus trina jau visą mėnesį. Ištrinta daugiau nei 10 km juostų.

„Šiuo metu visame mieste ištrinta daugiau nei 10 km dviračių juostų, esančių šaligatviuose Vokiečių, Vilniaus, Bazilijonų, V.Kudirkos, Saltoniškių, Kalinausko, Plytinės gatvėse ir daugelyje kitų atkarpų“, – teigė A.Nikitinas.

Panaikintų juostų vietoje dviračių eismas, pasak jo, gali vykti ir toliau, tai yra dviratininkai gali važiuoti kartu su einančiais pėsčiaisiais arba galima rinktis važiuojamąją dalį.

Dviračių eismas toliau gali vykti šaligatviu kartu su pėsčiaisiais arba gatvės važiuojamąja dalimi.

„Dviračių eismas toliau gali vykti šaligatviu kartu su pėsčiaisiais arba, priklausomai nuo gatvės kategorijos ir apkrovimo, gatvės važiuojamąja dalimi kartu su automobiliais“, – paaiškino A.Nikitinas.

„Ilgalaikėje perspektyvoje pagal Darnaus judumo plano sprendinius numatomas naujų dviračių takų projektavimas ir tiesimas bei ramaus eismo gatvių plėtra“, – pridūrė jis.

Vilniaus centro lankytojams ir gyventojams visai neseniai teko prisijaukinti dar vieną naujovę – kilpinį eismą. Apie tai daugiau – čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?