Skaičiuojama, kad būtent Gedimino prospektu dviračių eismas yra vienas intensyviausių mieste – šiltuoju metų laiku čia per valandą vidutiniškai rieda apie pusantro tūkstančio dviratininkų, palei Gedimino prospektą yra išsidėsčiusios populiariausios „Cyclocity" dalijimosi dviračių stotelės. Be to, vis daugiau elektrinių paspirtukų ir kitų riedėjimo priemonių naudotojų juda dviračių takais.
„Pats prospektas liks tokio paties pločio, automobiliams liks po 3 metrus, o dviračių juostos – beveik 2 metrų pločio. Šviesi dviračių takų dangos spalva labiau atkreips automobilių vairuotojų dėmesį į dviratininkams skirtą erdvę“, – sako Antonas Nikitinas, susisiekimo dviračiais Vilniaus mieste projekto vadovas.
Remonto darbų metu eismas Gedimino prospektu nebus uždarytas. Gedimino prospekto dviračių takų atnaujinimui savivaldybė skyrė apie 600 tūkst. eurų.
Šiemet planuojama tiesti daugiau kaip 30 km jungčių – abiejose Neries krantinėse ir palei Vilnią, Pilaitės pr. ir T.Narbuto g., „Žirmūnų trikampyje“ – Žirmūnų, Minties ir Tuskulėnų gatvėse, Šiaurinėje miesto teritorijoje – Neries Senvagės teritorijoje bei palei Linkmenų g., taip pat pradėti darbus Žalgirio, Rinktinės, Širvintų, Giedraičių, Kernavės gatvėse, Kareivių bei Žirmūnų g., Naujamiestyje – Algirdo, Geležinkelio, Dariaus ir Girėno gatvėse. Dviračių takai taip pat projektuojami Šiaurinėje, Ukmergės, Erfurto, Balsių, Ragučio gatvėse ir kitur.