Dėl Miglos gatvės remonto darbų į vaikų darželius ir mokyklą čia važinėjantiems vilniečiams buvo kilę sunkumų dar vasarą. Tuomet patekti į Kunigaikščio Gedimino progimnazijos Miglos filialą buvę itin sudėtinga ir pėsčiomis, ir automobiliu.
Problemos vasaros pabaigoje neslėpė ir Kunigaikščio Gedimino progimnazijos direktorius Rimantas Remeika: „Į Miglos mokyklą patekti pėsčiomis beveik neįmanoma, ypač vaikui, nes viskas išrausta, išgriauta. Tai labai pikta tiesiog.
Nekaltinu statybininkų, čia užsakovai, Vilniaus miesto savivaldybė, turi spręsti, kada atlikti tuos darbus ir iki kada pasiruošti.“
Tiek Vilniaus savivaldybė, tiek darbus vykdanti „Grinda“ tuomet ramino, kad vaikams būsią saugu, o darbus planuojama pabaigti iki gruodžio vidurio. Miglos g. įrengiamas magistralinis DN1000 skersmens išvalytų nuotekų magistralinis kolektorius, kuris nutekins lietaus vandenį iš akumuliacinės kaupyklos Ozo g. Šeškinėje į dar prieš kelerius metus T.Narbuto g. įrengtą naująjį vamzdyną.
Stebisi paliktu medžiu
Šiuo metu gatvė jau laukia asfaltavimo. Vis dėlto kasdien ja važinėjantys vilniečiai neslepia nerimo dėl tam tikrų sprendimų.
Kaip 15min teigė vilnietė Justina Jušinskė, nėra taip, kad čia darželius ir mokyklą lankančių vaikų tėvai, įstaigos darbuotojai nesidžiaugtų remontu. Tik kad ne viskas atrodo taip gerai, kaip esą galėtų būti šioje vietoje.
„Vilniaus mieste, Žvėryno seniūnijoje, Miglos gatvėje jau kurį laiką intensyviai vykdomi kasimo ir kelio rekonstrukcijos darbai. Visi darželio lankytojai, tiek darbuotojai, tiek darželių ir mokyklų auklėtinių tėvai, džiaugiamės būsimu rezultatu, būsimu gražiu keliu ir kita infrastruktūra. Tačiau nemažai nuostabos kelia kai kurie nekorektiški, o kai kuriais atvejais ir absurdiški sprendimai.
Rekonstruojant seną, siaurą Miglos gatvę, kelias paliekamas toks pat siauras, o kai kur susiaurinamas tiek, kad priešais atvažiuojantys automobiliai net negalės tinkamai ir saugiai prasilenkti. Nesiginčijame ir priimame tą sprendimą, jog keliai dabar jau nebeplatinami, o paliekami siauručiai, neva tai priverčia vairuotojus mažinti greitį.
Tačiau ar logiška yra tiesiant naują kelią palikti keliui trukdantį medį, o kelią susiaurinti tiek, kad priešais važiuojantys automobiliai net negalės saugiai prasilenkti?“ – klausė Justina.
Rekonstruojant seną, siaurą Miglos g., kelias paliekamas toks pat siauras, o kai kur susiaurinamas tiek, kad automobiliai net negalės tinkamai ir saugiai prasilenkti.
Jos teigimu, kai kurie sprendimai kartais atrodo ne tik kad nelogiški, bet ir akivaizdžiai sudaro prielaidas, jog „šis sprendimas kels didesnes avarijų tikimybes, kels pavojų aplinkiniams, į darželį ar mokyklą keliaujantiems vaikams“.
Gatvė bus tokia siaura, kokia tik gali būti
Tačiau Vilniaus miesto savivaldybė niekaip nesutinka su tokiomis vilniečių pastabomis. Šiuo metu gatvėje darbai tebevyksta, sustatyti ženklai, nurodantys, kuria kryptimi važiuojantys vairuotojai turi pirmenybę.
Ryškiausias susiaurėjimas čia yra ties dideliu medžiu, tam, kad jis būtų išsaugotas, gatvės važiuojamoji dalis paliekama dar kiek siauresnė.
Savivaldybės pateiktame komentare medžiai irgi minimi.
„Vilniaus savivaldybė nuolat stengiasi išsaugoti kiek įmanoma daugiau sveikų medžių. Tą padaryti šiuo atveju leidžia ir gatvės kategorija.
Remontuojama Miglos gatvės atkarpa yra Ds kategorijos – joje tikslingai paliekamas minimalus važiuojamosios dalies plotas, siekiant didesnio pėsčiųjų saugumo tankiai apgyvendintoje vietoje. Iš esmės automobilių greitis čia po remonto turės išlikti minimalus, nes gatvė skirta tik privažiavimui prie pastatų.
Šiuo metu Miglos gatvėje tvarkomi šaligatviai, po to liks gatvės asfaltavimo darbai, kurie, priklausomai nuo oro sąlygų, turėtų būti užbaigti dar šiemet. Medžiams šalinti leidimų šioje gatvėje išduota nebuvo“, – teigia Vilniaus miesto savivaldybė.