Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilniaus savivaldybės pažadas: per trejus metus gatvėse – vien nauji autobusai

Per trejus metus vilniečiai po miestą važinės tik naujais autobusais. Tokį skambų pažadą išsakė miesto valdžia, kalbėdama apie pirmųjų savo darbo metų veiklos rezultatus. Esą naujais autobusais keleivius vežios ir privatus vežėjas, ir miesto transporto įmonė.
Vilniaus Sietyno stotelėje laukiantys žmonės
Vilniaus autobusas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Dar šiemet į Vilniaus viešojo transporto sistemą įsilieti turi privatus vežėjas. „Paskelbtas privataus vežėjo konkursas, gegužės 16 dieną bus atplėšiami vokai ir per dešimt mėnesių nuo sutarties pasirašymo į Vilniaus transporto sistemą įsilies 100 naujų autobusų, kas pakels sistemą į naują lygį“, – sakė transporto klausimus kuruojantis vicemeras Linas Kvedaravičius.

Ir tai tik pradžia: „Mūsų tikslas – kad per trejus metus keleiviai būtų vežami tik naujais autobusais. Kiekvienais metais savivaldybės įmonė „Vilniaus viešasis transportas“ įsigis po 50 naujų autobusų. Privataus vežėjo atėjimas irgi bus postūmis į priekį, gerinant susisiekimą viešuoju transportu.“

Tačiau tokius pažadus žarstančiam vicemerui suskubo įgelti opozicijos Vilniaus taryboje atstovas, Lietuvos laisvės sąjungos (liberalų) narys Žilvinas Šilgalis. Jo teigimu, konkursas privačiam vežėjui buvo paskelbtas dar praėjusios valdžios, bet atėjusi nauja koalicija pernai pavasarį jį atšaukė ir beveik po metų paskelbė iš naujo. Ž.Šilgalis įsitikinęs, kad viešasis transportas miestiečiams galėjo būti atnaujintas greičiau.

Mūsų tikslas – kad per trejus metus keleiviai būtų vežami tik naujais autobusais, – sakė L.Kvedaravičius.

Tačiau ne vien nauji autobusai turėtų gerinti susisiekimą mieste. Pasak L.Kvedaravičiaus, pradėtas rengti strateginis judumo planas – kaip judėsime Vilniuje.

„Tai ne tik viešasis transportas, bet ir dviračiai, dalijimosi paslaugos, pėsčiųjų judėjimas. Labai svarbu, kad paslaugos atsirastų kuo arčiau namų, o tai susiję ir su darželiais, ir su mokyklomis, kad būtų kuo mažiau bereikalingo važinėjimo, žmonės galėtų paslaugomis naudotis arčiau namų ar darbo vietų. Tai viena iš sudėtinių dalių, kaip mažinti spūstis Vilniuje“, – kalbėjo L.Kvedaravičius.

Kol kas spręsti spūsčių problemą mieste sostinės valdžiai ne itin sekasi. Bet L.Kvedaravičius tikina, kad ypatingo dėmesio sulaukia šviesoforai. „Saugumas yra labai svarbus, didelį dėmesį skiriame pėsčiųjų perėjoms, jų apšvietimui. Pernai įrengėme dvigubai daugiau apšviestų ir kitaip apsaugotų sankryžų, nei būdavo įprasta, tikrai galime jaustis saugesni mieste“, – teigė vicemeras.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas