Vilniaus viešajame transporte pradeda veikti nauja e. bilieto sistema

Vilniaus viešajame transporte nuo šeštadienio pradeda veikti naujoji e. bilieto sistema.
Naujieji Vilniaus autobusai ir troleibusai
Vilniaus autobusas / SĮ „Susisiekimo paslaugos“ nuotr.

Pagrindinė naujovė – tiek troleibusuose, tiek autobusuose įsigytas vienkartinis bilietas nugarėlėje turės specialų QR kodą, kurį reikės nuskenuoti naujame komposteryje.

Mobiliųjų programėlių – „m.Ticket“ ir „Trafi“ bei „Statyk ir važiuok“ aikštelių naudotojams – nesikeis nei bilietai, nei jų įsigijimo ir aktyvavimo procesas. Turimi bilietai galios kaip iki šiol.

Iki šiol nauja įranga sumontuota 642-jose transporto priemonėse, likusi dalis – 76-uose seniausiuose troleibusuose bus įrengta iki birželio 30 dienos.

Kol šiuose troleibusuose bus vykdomi naujų komposterių montavimo darbai, keleivių kontrolė juose nebus vykdoma.

Keleiviai, turintys seno tipo vienkartinius bilietus, juos galės žymėti senuose elektromechaniniuose komposteriuose tik iki liepos 31 dienos. Nespėjus išnaudoti seno tipo bilietų, nuo rugpjūčio 1-osios keleiviai juos galės pasikeisti į naujo tipo bilietus klientų aptarnavimo centruose.

Anksčiau planuota įpareigoti viešojo transporto keleivius kaskart žymėti net ir ilgalaikius bilietus, tačiau šios idėjos atsisakyta, sulaukus visuomenės, sostinės politikų pasipriešinimo.

Informacinę vaizdinę medžiagą apie naujuosius komposterius ir bilietų žymėjimą keleiviai išvys viešojo transporto ekranuose.

Savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ nurodo sistemą keičianti, nes senoji nusidėvėjo. Bendrovė taip pat tvirtina, kad naujieji komposteriai bus greitesni, jautresniais ir ryškesniais ekranais, pritaikyti žmonėms su regos negalia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis