Rajonų, esančių už statomo vakarinio aplinkkelio, gyventojams pastaruosius metus tenka susidurti su nepatogumais: Buivydiškių, Gineitiškių ir dar kelių gyvenviečių atstovams tenka arba važinėti apylankas, arba dėl aplink vykstančių statybų keliauti prastos būklės keliais.
Išeitį vilniečiai surado. Likus vos kelioms savaitėms iki III etapo, kuris sujungs Pilaitės prospektą su Ukmergės gatve, atidarymo kai kurie vietos gyventojai jau naudojasi išasfaltuota aplinkkelio atkarpa, kuri oficialiai – dar statybvietė. Prie įvažiavimų į jį esantys draudžiamieji ženklai norinčių sutrumpinti kelią neatbaido – tokiu būdu naudojasi net taksistai.
Šešuolių gatve jie nusuka tiesiai į dar statomą aplinkkelį, o juo pavažiavę, nusuka į aplinkines gyvenvietes, su kuriomis susisiekimas dabar keliais kilometrais ilgesnis – per Pilaitės prospektą. „Slaptų“ įvažiavimų į aplinkkelį yra ir daugiau, tačiau, kaip teigė naujieną pranešęs 15min skaitytojas, būtent šia atkarpa naudojasi daugiausiai gyventojų.
A.Zuoko pavyzdys užkrėtė?
Galima juokauti, kad miestiečiams negerą pavyzdį parodė buvęs sostinės meras, o dabar – Vilniaus tarybos narys Artūras Zuokas, prieš kelias savaites pravažiavęs automobiliu per dar įrenginėjamą aplinkkelio trasą. Kaip vėliau patikslino Vilniaus savivaldybė, A.Zuokas pasielgė nelegaliai ir neturėjo tam teisės.
„Vairuotojai iš tikrųjų važiuoja nelegaliai. Prie vis dar statomo aplinkkelio yra sudėti eismą draudžiantys ženklai. Statybvietėje yra saugoma darbo technika bei kitas turtas. Norime dar kartą paprašyti gyventojų nepažeidinėti kelių eismo taisyklių ir nevažiuoti draudžiamose vietose, nes kelias dar nėra paruoštas eismui ir jame vyksta darbai“, – atviravo aplinkkelį statančio rangovo „Kauno tiltai“ komunikacijos specialistas Laurynas Slapšys.
Važiavimas iki galo neįrengtu keliu, žvelgiant į Kelių eismo taisykles, užtraukia tokią pačią atsakomybę, kaip ir važiavimas šaligatviu, veja ar dviračių taku – baudą nuo 28 iki 86 eurų.